El Consorci per a la Gestió dels Residus del Vallès Oriental ofereix del 2 al 7 de maig la possibilitat d'aconseguir fins a 50 litres de compost per persona i dia a totes les deixalleries (equivalent a dues galledes). Forma part de les accions incloses en la Setmana Internacional del Compost que se celebra de l'1 al 7 de maig, i el lema és: "El compost: Per a la regeneració del sòl".
Amb aquesta mesura i sota la marca COMPOSTVO es vol fomentar l'ús del compost provinent de la recollida selectiva de la fracció orgànica i recompensar la ciutadania el seu esforç per separar la matèria orgànica a casa de forma correcta facilitant així que se'n pugui obtenir compost i biogàs.
Les característiques físiques, químiques i biològiques del compost procedent de la planta de digestió anaeròbica i de compostatge de Granollers, on es tracta la matèria orgànica que es recull de forma separada al Vallès Oriental, al Maresme i a alguns municipis del Moianès, permeten que aquest producte pugui ser utilitzat en diversos àmbits i activitats obtenint resultats molt positius.
Les deixalleries del Vallès Oriental distribueixen compost gratuït per a horts i jardins
Del 2 al 7 de maig es pot aconseguir fins a 50 litres de compost per persona i dia
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de maig de 2022 a les 18:10
Actualitzat el 02 de maig de 2022 a les 19:05
Et pot interessar
-
Societat Prop de mil inscrits a la Cursa Trail Guilleries de Sant Hilari
-
Societat La PAHC Baix Montseny fa pinya amb altres col·lectius pel dret a l'habitatge: «Volem ser més útils i més forts»
-
Societat Així es prepara el millor pastís de formatge de Catalunya, fet al Baix Montseny
-
Societat Continua el sondeig d'aigua de Font Agudes a Arbúcies: «Fan negoci amb un recurs de tots»
-
Societat Reintrodueixen quatre òlibes petites a Sant Hilari
-
Societat Tot a punt per a la Festa de l'Ajust i la Fira del Monestir de Breda