El pavelló 1 d'Octubre de llinars del Vallès ha acollit una nova edició de l'acte de reconeixement als i les millors esportistes del municipi. Enguany els premiats han estat Pep Auladell, del Club Billar Llinars; José Paleo, del Club de Petanca Llinars atlètic; Jordi Villaret, president del Centre excursionista Llinars; Mikel, president del Club Futbol Sala Llinars i Jaume Majoral, president del Club Bàsquet Llinars.
El reconeixement als valors esportius ha estat, aquest any, per a Jaume Vila, que ha presidit durant més de 25 anys el Club Billar Llinars; i per a Susi Rovira, per la seva vinculació i implicació durant 20 anys al Club Bàsquet Llinars i al Centre excursionista.
La gala, celebrada el passat 24 de setembre, va ser conduïda per Maria Jover i va comptar amb la presència de Martí Pujol, alcalde de Llinars; Mònica López, regidora d'Esports i Joventut; i representants de diverses entitats esportives del poble que van ser els encarregats de repartir els guardons entre premiats i premiades. Durant la gala es va poder gaudir de les actuacions de l'Escola de Dansa Vocacions, Rítmica CEL i de l'Associació de Balls de Saló.
Llinars del Vallès fa un reconeixement als i les millors esportitstes del municipi
També s'han fet dos reconeixemts als valors esportius
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de setembre de 2022 a les 12:13
Actualitzat el 27 de setembre de 2022 a les 12:14
Et pot interessar
-
Societat Instal·len un pont per a ciclistes a la C-35 entre Gualba i Sant Celoni
-
Societat Comencen les obres: així serà la piscina descoberta de Sant Celoni
-
Societat Un jove de Palau, guanyador en el Campionat d'Handbol d'Europa OPEN
-
Societat El tercer poble amb més accidents per xoc amb animals és del Baix Montseny
-
Societat Reobre l'aparcament públic de Can Casades a Santa Fe del Montseny
-
Societat Sant Celoni planeja millorar els recursos tecnològics