La comissió permanent dels Pressupostos Participatius d’Hostalric dóna llum verda a més de 50 propostes presentades pels veïns. El Consell de Poble es va reunir anit per avaluar les més de 150 propostes ciutadanes que s’havien presentat als pressupostos participatius
Ara, la Comissió elaborarà una butlleta de votació amb les més de 50 propostes que han estat acceptades i es farà arribar a totes les cases de la vila perquè els veïns puguin dir la seva votant les que més els agraden o creuen que són més necessàries. Del 15 al 31 de juliol es podrà votar presentant la butlleta a les oficines municipals. El dia 1 de setembre es publicaran les propostes que hagin estat acceptades.
En el pressupost 2012, l’Ajuntament d’Hostalric ha destinat una partida de 25.000 euros per a les propostes ciutadanes que arribin i que facin referència a iniciatives de millora a la zona esportiva, joventut i cultura i a l’arranjament de la via pública. La figura del pressupost participatiu permet que sigui la gent qui, directament, triï com vol gastar part dels diners dels què disposa l’Ajuntament, mitjançant l’aportació de propostes i votant-les.
Llum verda a 50 propostes per als pressupostos participatius d'Hostalric
Ara, els veïns podran votar les que més els agradin entre els 15 i 31 de juliol i es faran públiques l'1 de setembre
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de juliol de 2012 a les 17:19
Et pot interessar
-
Societat Palautordera vol ser el poble que més camina
-
Societat Riells es queixa: un cotxe queda atrapat en un pas inundat
-
Societat La carrossera Indcar d'Arbúcies integra Car-bus.net i produirà 650 minibusos el 2026
-
Societat Palautordera impulsarà un centre de salut al Senegal
-
Societat Riells i Viabrea estrena un servei de taxi municipal
-
Societat Anuncien una inversió de tres milions d'euros al Castell d'Hostalric