Autor: Joan López
Dins de la col·lecció les Guies familiars, Els Camins de l'Alba, l'Editorial Alpina ens proposen 20 excursions per a totes les edats.
La proximitat dels nuclis urbans més poblats de Catalunya i la catalogació de Parc Natural han atret al Montseny a un públic amb interessos molt diversos, tant entre els excursionistes com entre els que desitgen passar uns dies envoltats de la natura. Entre tot el ventall de publicacions sobre la zona, l'autor proposa 20 excursions per llocs que encara estan per descobrir, així com també excursions inèdites, que t'ajudaran a conèixer un Montseny diferent. Tot això sense oblidar les propostes més clàssiques i indispensables de la zona.
Es tracta d'una típica guia d'excursionista amb la particularitat que conté excursions fàcils i també d'altres pensades per gent experta. Cada excursió porta una fitxa informativa, una introducció a la zona per recórrer i una descripció de l'itinerari. Es completa amb un mapa simplificat i fotografies.
ARA A PORTADA
Publicat el
27 d’abril de 2016 a
les 22:01
Et pot interessar
-
Societat
Més de 120 persones a la xerrada de la regularització de migrants a Sant Celoni
-
Societat
Les famílies del Montseny es conjuren contra els mòbils per a menors de 16 anys
-
Societat
Curses il·legals a Santa Fe del Montseny: «El problema està augmentant»
-
Societat
Acaben les obres d'il·luminació del carril bici entre Riells i Breda
-
Societat
Obre les portes el nou CAP d'Hostalric: un edifici «model» per Catalunya
-
Societat
Per què el SEM ha tret l'ambulància de Breda?
