Autor: Joan López
Dins de la col·lecció les Guies familiars, Els Camins de l'Alba, l'Editorial Alpina ens proposen 20 excursions per a totes les edats.
La proximitat dels nuclis urbans més poblats de Catalunya i la catalogació de Parc Natural han atret al Montseny a un públic amb interessos molt diversos, tant entre els excursionistes com entre els que desitgen passar uns dies envoltats de la natura. Entre tot el ventall de publicacions sobre la zona, l'autor proposa 20 excursions per llocs que encara estan per descobrir, així com també excursions inèdites, que t'ajudaran a conèixer un Montseny diferent. Tot això sense oblidar les propostes més clàssiques i indispensables de la zona.
Es tracta d'una típica guia d'excursionista amb la particularitat que conté excursions fàcils i també d'altres pensades per gent experta. Cada excursió porta una fitxa informativa, una introducció a la zona per recórrer i una descripció de l'itinerari. Es completa amb un mapa simplificat i fotografies.
ARA A PORTADA
Publicat el
27 d’abril de 2016 a
les 22:01
Et pot interessar
-
Societat
La policia d'Arbúcies registra més de 8.600 serveis durant el 2025
-
Societat
Arxiven la causa de corrupció contra un exalcalde de Sant Hilari
-
Societat
Creix el malestar dels carters al Montseny: «Als caps no els importa si els paquets arriben bé»
-
Societat
El tram més perillós de l'AP-7 és al Baix Montseny
-
Societat
Adverteixen de processionària del pi a Vilamajor
-
Societat
Comencen les obres a la drecera de Sant Celoni a Palautordera
