Un treballador que feia tasques de manteniment del jardí vertical de la Biblioteca Carles Rahola de Girona ha mort aquest migdia. L'operari duia tot l'equipament de protecció (anava lligat a la corda amb un arnès i portava casc) però les primeres hipòtesis apunten que s'ha precipitat al buit perquè la corda s'ha trencat.
La víctima és Joan C. de T., de 46 anys i veí de Sant Antoni de Vilamajor i treballava per a una empresa externa a l'equipament. Quan els serveis d'emergències han rebut l'avís, l'home estava inconscient però no han pogut fer res per salvar-li la vida i ha mort poc després al lloc.
Els fets han passat a les dotze del migdia. La Policia Municipal s'ha fet càrrec de l'atestat i ha informat la Inspecció de Treball, que s'encarregarà de la investigació. Un equip de l'Oficina d'Atenció a la víctima ha atès els companys del treballador.
Mor un treballador de Sant Antoni de Vilamajor en un jardí de Girona
L'operari duia tot l'equipament de protecció i s'ha precipitat al buit quan la corda que l'aguantava s'ha trencat
ARA A PORTADA
Publicat el
20 d’octubre de 2016 a
les 12:48
Et pot interessar
-
Societat
Breda s'acomiada dels contenidors del vidre: canvis al porta a porta aquest maig
-
Societat
El gran pàrquing de l'institut de Vilamajor acabarà les obres aquest estiu
-
Societat
Plantegen suspendre sortides i colònies a 14 centres educatius del Montseny: «La situació és insostenible»
-
Societat
Sant Celoni reacciona a la discriminació del català al Burger King: «Han de complir la llei»
-
Societat
Arrangen una masia municipal abandonada a Sant Esteve de Palautordera
-
Societat
Breda impulsa un pla de voreres per fer complir la normativa
