Picart, fabricant català de productes alimentaris per al benestar dels animals de companyia, ha comercialitzat el seu primer contenidor amb menjar per a gossos i gats amb destinació a Cuba. Es tracta d'una comanda de 24 tones que suposa el primer pas de la companyia en la seva estratègia per accedir al mercat americà.
En paquets de 2, 3, 12 i 20 quilos, principalment per a gossos, la venda s'ha centrat en la marca Megabone de Picart. Inclosa dins de la seva línia prèmium, ofereix ingredients de qualitat i formulacions realitzades per nutricionistes i veterinaris a un preu competitiu que s'ajusta a les demandes del mercat cubà.
L'operació s'ha realitzat amb la intermediació de l'empresa espanyola Making Nice Memories S.L., que d'aquesta manera ha sumat l'alimentació animal a l'exportació d'altres productes a l'arxipèlag del Carib, com tecnologia i alimentació humana. Per a això, ha fet d'enllaç entre Picart i l'empresa distribuïdora a Cuba.
"És la nostra primera operació de comerç internacional en territori americà", afirma Joan Icart, CEO de Picart. "L'increment de la nostra capacitat productiva gràcies a la nova planta de fabricació ens està permetent obrir-nos a nous mercats, i hem traçat una estratègia exportadora per a Amèrica, especialment en la zona sud i centre".
La coincidència idiomàtica i els esforços comercials de la companyia en territori americà han generat l'interès d'algunes empreses importadores i distribuïdores. De fet, Picart es troba en fase de registre en països com l'Equador i Xile.
[noticia]19536[/noticia]
Aquests moviments afermen l'estratègia exportadora de l'empresa catalana, que es va iniciar en 2009 i que ja engloba a una vintena de països d'Àfrica, Àsia, Europa i, ara, Amèrica. Actualment, més de la meitat de la facturació de l'empresa prové de fora d'Espanya.
La planta productiva que Picart va inaugurar l'any passat a Llinars del Vallès, amb 12.000 m² i una capacitat de producció de fins a 40.000 tones anuals, té entre els seus objectius proveir la creixent demanda internacional de productes alimentaris d'alta qualitat per a animals de companyia. Les noves instal·lacions responen també a unes fortes exigències de control, seguretat i traçabilitat per a mantenir la competitivitat en el mercat global.
Picart aterra al mercat americà amb els seus aliments per a animals de companyia
Societat
L'empresa de Llinars del Vallès inicia la seva estratègia d'internacionalització cap a Amèrica amb prospeccions a Cuba, l'Equador i Xile
ARA A PORTADA
-
Cultura L’Ateneu de Sant Celoni presenta una tardor amb 14 espectacles i ofertes especials Bernat Castanyer
-
Societat Breda estrena la primera benzinera de la seva història: «Ha estat una aventura» Bernat Castanyer Colomer
-
Successos Alerten d'estafes telefòniques a Gualba: «Fins i tot demanen cites personals» Bernat Castanyer
-
-
Publicat el
07 de març de 2024 a
les 14:41
Et pot interessar
-
Societat
Del Montseny a l'espai: Pau Montplet, l'astrofotògraf que ha captivat la NASA
-
Societat
On es podrà veure l'eclipsi de Sol al Baix Montseny?
-
Societat
Lluc Flores, nou èxit del Montseny en taekwondo: «Cal memòria i coneixement»
-
Societat
Cardedeu acollirà més de 100 nous habitatges socials
-
Societat
Fotogaleria: La nova piscina descoberta de Sant Celoni en imatges
-
Societat
Un poble del Montseny ofereix 10.000 euros a l'any per emprendre un nou bar a les piscines municipals
