Sant Esteve a punt pel procés participatiu d'un Pla d'Acció Cultural

Una trentena de persones prenen part de la sessió informativa

Publicat el 10 de maig de 2016 a les 22:10
Sant Esteve de Palautordera ja ha començat a treballar en el procés participatiu per a la creació d'un Pla d'Acció Cultural (PAC) al municipi. Dissabte passat es va fer la primera reunió en la sala annexa del Casal de la Gent Gran. Va ser una sessió informativa que va tenir una concurrència d'una trentena de persones.

Segons que s'explica des de l'Ajuntament, un dels objectius de la jornada va ser explicar quina serà la metodologia de participació, que principalment consistirà en la creació de tres grups per poder debatre en entorns reduïts sobre les necessitats i els objectius culturals de Sant Esteve de Palautordera en els propers anys. La inclusió en els grups es fa per petició personal i es poden triar en funció de les dates previstes de les reunions, que seran sempre a les 20h a les Escoles Velles.

En aquest sentit un grup es reunirà els dia 17 de maig per l'exploració de propostes i el 9 de juny per la definició. Un altre grup ho farà els dies 24 de maig i 14 de juny i el tercer grup els dies 26 de maig i 16 de juny.