Els Mossos d'Esquadra han detingut tres persones acusades d'estar relacionades amb l'apunyalament d'un jove de pares senagalesos d'Arbúcies que es va produir passat dissabte a la matinada a Santa Coloma de Farners (Selva).
L'agressió es va fer amb arma blanca al voltant del carrer Salvador Espriu, coincidint amb la Festa Major de la localitat. La víctima va ser traslladada a l'Hospital Josep Trueta de Girona i la policia catalana investiga els fets.
La notícia de l'arrest de l'individu arriba tot just el mateix dia en què a Barcelona, aquesta matinada, s'han notificat tres apunyalaments, un d'ells mortal, coincidint amb les festes de la Mercè, patrona de la ciutat.
[noticiadiari]2/239865[/noticiadiari]
El conseller d'Interior, Joan Ignasi Elena, i la consellera d'Igualtat i Feminismes, Tània Verge, han condemnat l'apunyalament de Santa Coloma de Farners durant la festa major de la vila, que els Mossos d'Esquadra investiguen com un delicte d'odi. Verge ha denunciat que els discursos d'odi són la legitimació de les agressions" i ha afirmat que "la principal amenaça terrorista en el món avui és l'extrema dreta".
Elena ha assegurat que la conselleria que dirigeix i la policia catalana no deixaran "passar ni un" delicte d'odi. De moment, hi ha tres detinguts per l'agressió, que es va fer arma blanca al voltant del carrer Salvador Espriu la nit de divendres a dissabte.
[plantillavirals]
Tres detinguts per un apunyalament d'un jove d'Arbúcies a Santa Coloma de Farners
La víctima ha estat ingressada a l'Hospital Josep Trueta de Girona
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de setembre de 2022 a les 13:28
Et pot interessar
-
Societat Una xerrada a Llinars explicarà els avantatges de ser de la Comunitat Energètica del Baix Montseny
-
Societat Prop de mil inscrits a la Cursa Trail Guilleries de Sant Hilari
-
Societat Palautordera uneix forces contra l'LGTBIfòbia
-
Societat La PAHC Baix Montseny fa pinya amb altres col·lectius pel dret a l'habitatge: «Volem ser més útils i més forts»
-
Societat Així es prepara el millor pastís de formatge de Catalunya, fet al Baix Montseny
-
Societat Continua el sondeig d'aigua de Font Agudes a Arbúcies: «Fan negoci amb un recurs de tots»