Quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat han rescatat el conductor d'un cotxe que s'ha estimbat pel voral de la carretera GI-550, a Sant Hilari Sacalm. L'avís s'ha rebut poc abans de les sis del matí d'aquest dimarts.
A conseqüència de la sortida de via el conductor ha quedat atrapat dins del vehicle, motiu pel qual els bombers han estabilitzat el cotxe perquè l'home pogués sortir amb seguretat, cosa que hya fet per si sol. També s’ha desconnectat la bateria.
Al lloc dels fets a banda dels bombers també s'hi ha traslladat personal del SEM, Mossos d'squadra i Guàrdia Municipal de Sant Hilari Sacalm.
Un cotxe s'estimba a la carretera GI-550 i cau a un marge a Sant Hilari Sacalm
Societat
S'hi han desplaçat quatre dotacions de bombers per rescatar el conductor atrapat al vehicle
ARA A PORTADA
-
Política Sant Celoni firma un nou conveni pel dret a l'aigua de les persones vulnerables Bernat Castanyer
-
-
Societat L'Ajuntament contra el desnonament de la Moreneta: «Hi ha alternatives» Bernat Castanyer Colomer
-
Política Veïns de Cardedeu proposen un «pacte d'habitatge» després d'ocupar l'Ajuntament Bernat Castanyer Colomer
-
Publicat el
03 d’abril de 2024 a
les 07:51
Et pot interessar
-
Societat
Anuncien la reforma del parc de Bombers de Sant Hilari Sacalm
-
Societat
Sant Celoni rebubica l'espai gos després de les queixes veïnals
-
Societat
L'empresa ACIN al punt de mira: Arbúcies demana controls del Govern
-
Societat
Comiat final als barracons: Sant Feliu tindrà nova escola
-
Societat
La Diputació busca empreses per retirar amiant del Montseny i el Montnegre
-
Societat
Nous pisos cooperatius a Sant Celoni: La Corba posa la primera pedra
