Els regidors dels ajuntaments de Sant Antoni de Vilamajor i Llinars del Vallès han rebut una carta de les entitats Àgora Vilamajor i Indignats de Llinars en la qual se’ls insta a prendre mesures per adaptar els municipis a la crisi energètica. La iniciativa de les dues entitats baixmontsenyenques ha sorgit després de la xerrada que van organitzar sobre el peak oil i que va anar a càrrec d’Antonio Turiel, el passat 1 de març a Llinars del Vallès, entre d’altres coses “perquè cap dels representants polítics dels dos ajuntaments, llevat de la regidora del MALL de Llinars del Vallès va venir a l’acte”, diuen en l’acord de la darrera assemblea d’Àgora Vilamajor.
Les dues entitats desitgen repetir una conferència d’aquest tipus i que hi hagi la participació dels polítics locals de la zona del Baix Montseny perquè prenguin consciència per pal·liar “la imminent crisi energètica que significarà un trasbalsament important a les nostres societats”, etziben en la carta oberta donada a conèixer públicament.
Volen un nou model energètic per Sant Antoni de Vilamajor i Llinars
Les entitats âgora Vilamajor i Indignats de llinars han enviat una carta a totsa els regidors dels dos Ajuntaments
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de març de 2012 a
les 20:02
Et pot interessar
-
Societat
La Volta Ciclista femenina al Montseny: recorregut i afectacions al trànsit
-
Societat
Agricultors i propietaris del Montseny s'organitzen contra el PLATER: «Ens volen prendre la terra»
-
Societat
Breda blinda la xarxa d'aigua amb un nou sistema
-
Societat
Sant Celoni negocia la compra del Centre Popular
-
Societat
Cada cop més implicats: Sant Celoni reforça el Voluntariat per la Llengua
-
Societat
Dues dones montsenyenques arriben als 100 anys aquest juny
