28
d'octubre
del
2015
Actualitzat
a les
9:52h
La campanya 'La Sareb es nuestra', llançada per la Plataforma d'Afectats per la Hipoteca (PAH), i on s'incloïa un mapa interactiu de pisos buits propietat del denominat 'banc dolent', entre els quals 16 al Berguedà, ha provocat la immediata reacció d'aquesta entitat, que ha amenaçat amb emprendre accions legals en entendre que la campanya de la PAH inclou un logo que copia "els colors, característiques i disseny" de la Sareb. Davant aquesta situació, la PAH ha canviat el contingut del seu web, tot anunciant que també canviarà l'estètica, per evitar cap confusió "amb el Banc Dolent".
Amb tot, la PAH ha decidit mantenir el mapa interactiu de pisos, per bé que en una nova ubicació, malgrat que la Sareb hagi criticat que es publiquin les dades de la seva propietat. Per mitjà d'un comunicat, la PAH assegura haver-se limitat a "concentrar la informació" que la mateixa Sareb fa pública als seus llocs web. La PAH ha defensat que el mapa permet "visibilitzar una petita part de la quantitat de l'habitatge rescatat amb diner públic" i emplaça l'entitat bancària a "cedir els habitatges" per a ús social.