L'1 de setembre del 2021 acaba la concessió de l'AP-7 a Abertis, però l'empresa pretén, al·legant a les pèrdues que li ha causat el coronavirus pel descens de trànsit, que el contracte que els permet explotar l'autopista de la costa s'allargui el que hagi durat l'estat d'alarma.
Així ho avança el diari Ara, que recorda que els casos de les concessionàries de peatge no estan entre els contemplats per rebre indemnitzacions del govern central. Les autopistes han perdut molt trànsit però l'Estat no les ha obligat a tancar i, per tant, no les vol compensar. L'empresa pressiona, segons explica el diari, al govern espanyol i als grups parlamentaris al Congrés per mirar d'esmenar els decrets.
[noticiadiari]2/201075[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201036[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/200939[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/200785[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
Abertis al·lega pèrdues pel coronavirus per mantenir el peatge de l'AP-7
L'empresa d'autopistes no és de les que tenen dret a compensacions per la pandèmia i intenta allargar la concessió

- Un jove llegint des del seu balcó a Girona. -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el 26 d’abril de 2020 a les 21:23
Et pot interessar
-
Economia La contrarenovació generacional del Cercle
-
Economia Les pensions s'apugen un 4,5%: aquesta és la mitjana que cobren els jubilats catalans
-
Economia La inflació deixa de baixar per tornar a pujar: augmenta dues dècimes al juny i se situa en el 2,2%
-
Economia Teresa Garcia-Milà, primera dona que presideix el Cercle d'Economia
-
Economia L'ocupació estrangera impulsa l'economia catalana: creix més que l'espanyola i la zona euro
-
Economia L'aerolínia Delta estrenarà el 2026 una ruta entre Barcelona i Seattle amb tres vols setmanals