Algèria ha amenaçat aquest divendres amb revisar el preu del gas a Espanya, segons les declaracions que ha fet el conseller delegat de l'empresa Sonatrach, Toufik Hakkar, a l'agència de notícies algeriana APS.
Hakkar ha justificat la mesura pel fet que els preus dels combustibles "s'han disparat" des de la invasió russa a Ucraïna, però l'argument contrasta amb el fet que també ha anunciat que les tarifes es mantindran per a la resta de clients.
El responsable del major subministrador de gas d'Espanya no ha fet al·lusió a la nova postura de l'Estat marcada per Pedro Sánchez a l'entorn del Sàhara Occidental, però les declaracions arriben després que Alger hagi cridat a consultes el seu ambaixador a Madrid com a mostra de malestar.
Algèria amenaça amb apujar el preu del gas només a Espanya
L'empresa energètica del país africà mantindrà les tarifes a la resta de clients en plena crisi per la situació del Sàhara
- Operaris treballant al gasoducte algerià de Medgaz -
- europa press
ARA A PORTADA
Publicat el
01 d’abril de 2022 a
les 20:46
Et pot interessar
-
Economia
L’impacte econòmic de l’eclipsi solar total a Catalunya: hotels plens i allau de visitants
-
Economia
Sánchez Llibre encarrila la reelecció a Foment sense abaixar el to crític amb Illa
-
Economia
Armengol rep l'aval dels accionistes i aposta perquè el Sabadell faci un «nou salt»
-
Economia
L’ERO de Nestlé afectarà almenys 178 treballadors a Catalunya
-
Economia
Pimec condiciona apujar sous a la "productivitat" malgrat el conflicte a l'Iran
-
Economia El Banc Sabadell passa la torxa i referma que continuarà en solitari
