Algèria ha amenaçat aquest divendres amb revisar el preu del gas a Espanya, segons les declaracions que ha fet el conseller delegat de l'empresa Sonatrach, Toufik Hakkar, a l'agència de notícies algeriana APS.
Hakkar ha justificat la mesura pel fet que els preus dels combustibles "s'han disparat" des de la invasió russa a Ucraïna, però l'argument contrasta amb el fet que també ha anunciat que les tarifes es mantindran per a la resta de clients.
El responsable del major subministrador de gas d'Espanya no ha fet al·lusió a la nova postura de l'Estat marcada per Pedro Sánchez a l'entorn del Sàhara Occidental, però les declaracions arriben després que Alger hagi cridat a consultes el seu ambaixador a Madrid com a mostra de malestar.
Algèria amenaça amb apujar el preu del gas només a Espanya
L'empresa energètica del país africà mantindrà les tarifes a la resta de clients en plena crisi per la situació del Sàhara
- Operaris treballant al gasoducte algerià de Medgaz -
- europa press
ARA A PORTADA
Publicat el 01 d’abril de 2022 a les 20:46
Et pot interessar
-
Economia
Quants diners cal guanyar per considerar-se ric, segons l'OCDE
-
Economia
Les dones treballaran gratis fins a final d'any per la bretxa salarial
-
Economia
Pimec crida a la responsabilitat del Govern i l'oposició per tenir pressupostos a tot arreu
-
Economia
Els errors que molts cometen en heretar i fan perdre milers d'euros
-
Economia
Posar-ho difícil a Puigdemont i Junqueras
-
Economia
El govern espanyol planteja a les autonomies un dèficit del 0,1% entre 2026 i 2028
