Banc Sabadell va formalitzar ahir divendres la compra de Lydian Private Bank, una entitat bancària de l'estat de Floria, als Estats Units, i intervingut actualment per l'adiministració. Segons que ha informat l'entitat, que no ha difós l'import de l'operació, la compra es va fer efectiva ahir divendres a les deu de la nit, a les quatre de la tarda hora local. A través d'aquesta adquisició, Sabadell United Bank (SUB), la filial que ha efectuat la compra, augmenta significativament la seva dimensió, mentre que Banc Sabadell reforça la seva presència a l'estat de Florida.
Gràcies a l'operació, SUB obté actius per una quantitat aproximada de 1.607 milions de dòlars amb un descompte d'uns 176 milions. També assumeix passiu per uns 1.607 milions de dòlars, entre els quals s'hi inclouen dipòsits de clients valorats en 1.224 milions. També avanços del Federal Home Loan Bank per un import aproximat de 351 milions i d'altres de menor quantitat per 32 milions.
El procés d'adquisició, que ha estat prefixat per la Federal Deposit Insurances Coporation, es realitza sota un esquema de risc compartit de pèrdues, tot i que la majoria de les pèrdues associades a certs actius seran per a la FDIC i SUB.
És la quarta adquisició que el Banc Sabadell fa a Florida en els últims cinc anys, després d'haver-se apropiat del TransAtlantic Bank, haver incorporat el negoci de banca privada de BBVA i d'haver comprat el Mellon United National Bank.
Banc Sabadell compra un banc de Florida
Economia
És la quarta adquisició que realitza a l'estat nord-americà
ARA A PORTADA
Publicat el
20 d’agost de 2011 a
les 07:02
Et pot interessar
-
Economia
Com seran els nous bitllets d'euro? Ja es poden votar les propostes
-
Economia
Trump imposa nous aranzels del 10% a la Unió Europea per substituir el gravamen tombat per la justícia estatunidenca
-
Economia Almirall eleva els seus beneficis un 49,4% en la primera meitat del 2026 fins als 39,6 milions
-
Economia Seat triplica el benefici operatiu fins als 122 milions d'euros en el primer semestre de l'any
-
Economia
El Banc Sabadell guanya 971 milions en la primera meitat del 2026 i anuncia una nova recompra d'accions
-
Economia
La Cambra de Barcelona eleva al 2,5% la previsió de creixement de l’economia catalana per al 2026
