El conseller de Territori i Sostenibilitat, Damià Calvet, demanarà comparèixer al Parlament per explicar els contractes de promoció turística entre el Govern i Ryanair. El conseller ha lamentat la decisió de l'aerolínia de tancar la base de Girona el gener del 2020 i que es puguin perdre llocs de treball.
Per tot plegat, el Departament de Territori i el d'Empresa convocaran la companyia a una reunió aquest dilluns. Calvet creu que si Aena hagués fet les inversions "que toquen" i hi hagués un sistema de gestió "descentralitzat, capaç de disposar i d'oferir tarifes diferenciades i adaptades al territori, s'aprofitaria millor la infraestructura".
Calvet lamenta la decisió de Ryanair de tancar la base a Girona i en responsabilitza Aena
Economia
El conseller de Territori creu, després de la decisió de l'aerolínia, que amb una gestió "descentralitzada i tarifes diferenciades" l'aeroport seria més competitiu
ARA A PORTADA
-
Política Illa reivindica la convivència a les portes de la Diada: «Ningú és més català que ningú» Bernat Surroca Albet
-
Política El Fossar de les Moreres certifica la nova normalitat de l'independentisme Lluís Girona Boffi | David Cobo
-
Política Militants d'extrema dreta agredeixen el fotoperiodista Jordi Borràs al Fossar Natàlia Pinyol
-
-
Publicat el
24 d’agost de 2019 a
les 15:24
Et pot interessar
-
Economia
Mor Cristóbal Colón, fundador de La Fageda
-
Economia
Tomás Muniesa i Valentín Fuster aborden els reptes d'una societat més longeva
-
Economia El BCE apuja els tipus d'interès fins al 2,5% per intentar controlar la inflació
-
Economia CCOO i UGT reclamen garantir el futur de Seat més enllà del 2030 i protegir l’ocupació
-
Economia
Foment reclama al govern espanyol «noves actuacions» per recuperar l’activitat econòmica a Ceuta
-
Economia
El preu de l’habitatge es dispara un 10,1% i encadena dos anys de pujades a Catalunya
