El conseller de Territori i Sostenibilitat, Damià Calvet, demanarà comparèixer al Parlament per explicar els contractes de promoció turística entre el Govern i Ryanair. El conseller ha lamentat la decisió de l'aerolínia de tancar la base de Girona el gener del 2020 i que es puguin perdre llocs de treball.
Per tot plegat, el Departament de Territori i el d'Empresa convocaran la companyia a una reunió aquest dilluns. Calvet creu que si Aena hagués fet les inversions "que toquen" i hi hagués un sistema de gestió "descentralitzat, capaç de disposar i d'oferir tarifes diferenciades i adaptades al territori, s'aprofitaria millor la infraestructura".
Calvet lamenta la decisió de Ryanair de tancar la base a Girona i en responsabilitza Aena
El conseller de Territori creu, després de la decisió de l'aerolínia, que amb una gestió "descentralitzada i tarifes diferenciades" l'aeroport seria més competitiu
Ara a portada
-
-
Política L'Ajuntament de Barcelona dotarà les biblioteques amb 10.000 llibres en català a petició d'ERC Ona Sindreu Cladera
-
Política Una absència sonada: per què Sánchez no serà al funeral del papa Francesc? Tania Tapia Díaz
-
Política Espanya ha donat 46 contractes a indústries militars israelianes en plena guerra a Gaza Redacció
-
Política L'escriptora Margarida Aritzeta presenta una petició d'indult total per a Laura Borràs Redacció
Publicat el 24 d’agost de 2019 a les 15:24
Et pot interessar
-
Economia Freixenet anuncia un ERO que afecta 180 treballadors
-
Economia Brussel·les manté la mà estesa als EUA mentre negocia els aranzels i reclama «claredat» a Trump
-
Economia Ets mare d'un menor de tres anys? Hisenda et pot retornar 1.200 euros a la renda
-
Economia L'electricitat serà gratis gairebé tot el dissabte, amb el preu total més baix des de fa un any