Catalunya rebrà 224,5 milions d'euros per a rehabilitació residencial i habitatge social, en el marc de la distribució que el Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana (MITMA) farà entre les comunitats autònomes dels fons europeus de recuperació. L'executiu estatal i les administracions autonòmiques han ratificat el repartiment per unanimitat aquest dimarts.
En total, el govern espanyol repartirà 1.889 milions, dels quals 500 seran per construir habitatge de lloguer assequible i 1.389, per a rehabilitació. El MITMA ha posat l'accent en el fet que aquests diners se sumen als 1.651 milions ja traspassats per executar aquests programes d'inversió. Aquestes subvencions busquen reduir la petjada de carboni i el consum de les llars. Tot, el segon dia des del retorn dels desnonaments a Catalunya, després de l'aturada judicial de l'estiu
Segons els càlculs de l'executiu estatal, amb aquesta aprovació, el MITMA ha mobilitzat, fins ara, 3.540 milions d'euros del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència per regenerar habitatges, edificis residencials i barris. També han servit per construir fins a 20.000 habitatges de lloguer assequible.
[noticiadiari]2/238168[/noticiadiari]
Catalunya rep 224,5 milions per a rehabilitació residencial i habitatge social
El govern espanyol ha distribuït 1.889 milions del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència entre les comunitats autònomes
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de setembre de 2022 a les 19:35
Et pot interessar
-
Economia La prima de l'opa del BBVA sobre Sabadell tanca en el 3% en l'últim dia del període d'acceptació
-
Economia Preacord per l'ERO pel tancament de MM Fiber Packaging a Montcada, que suposarà 91 acomiadaments
-
Economia L'opa arriba al desenllaç: com l’entomen el Sabadell i el BBVA?
-
Economia Entre 5.000 i 6.000 feines perdudes: el cost de l'opa del BBVA al Sabadell, segons la Intersindical
-
Economia «Confiem plenament a superar el 50% d'acceptació dels accionistes del Sabadell»
-
Economia El Sabadell alerta d’una «revolució» en contra de la fusió amb el BBVA si l’opa prospera