Banc Sabadell ha declarat a la Borsa de Londres el control sobre el 30% de TSB, després que divendres passat el banc que presideix Josep Oliu anunciés una oferta pública per adquirir la totalitat de les accions de la filial de Lloyds a un preu de 340 penics per acció en efectiu. L'entitat està valorada en 2.351.000 d'euros.
En el marc de l'oferta, Banc Sabadell i Lloyds han arribat a un acord pel qual l'entitat catalana adquireix un total de 49.990.000 d'accions de TSB, representatives d'aproximadament un 9,99% del seu capital social, i Lloyds ha atorgat un compromís irrevocable d'acceptar l'oferta pel que fa a la resta d'accions de TSB de les que és titular (en l'actualitat 40,01% aproximadament).
A més, Lloyds ha atorgat a Banc Sabadell una opció per adquirir fins a un màxim de 100 milions d'accions de TSB de les quals és titular, representatives d'un 20% del capital social de TSB.
El Sabadell ha explicat que l'oferta serà finançada serà mitjançant tresoreria i recursos equivalents a la tresoreria existents. Està previst que l'operació es tanqui completament demà, 24 de març.
El Banc Sabadell declara un 30% de TSB a la Borsa de Londres
L'operació arriba després l'entitat anunciés una oferta pública per adquirir la totalitat de les accions de la filial de Lloyds
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de març de 2015 a les 19:15
Et pot interessar
-
Economia Entre 5.000 i 6.000 feines perdudes: el cost de l'opa del BBVA al Sabadell, segons la Intersindical
-
Economia El Sabadell alerta d’una «revolució» en contra de la fusió amb el BBVA si l’opa prospera
-
Economia Qui pot accedir al permís per defunció que ampliarà el govern espanyol?
-
Economia La CNMV informarà sobre el resultat de l'opa del BBVA al Sabadell el divendres 17 d'octubre
-
Economia El BBVA insisteix que «no té cap sentit» esperar a una segona opa
-
Economia Com calcular la pensió de jubilació amb els canvis del 2026