El govern espanyol ha plantejat als sindicats que els funcionaris interins que no superin l'oposició rebran una indemnització de 20 dies per any treballat, amb un límit de 12 mensualitats.
La proposta protegeix els treballadors temporals que cobreixen una vacant, un cop entri en vigor el decret que limita la presència d'aquesta mena d'empleats en l'administració pública. CCOO, UGT i CSIF han valorat positivament les noves indemnitzacions, ja que fins ara un interí no tenia dret a percebre cap compensació en ser destituït.
El pròxim dilluns 5 de juliol està prevista una nova reunió de la mesa general de les administracions públiques que acordarà el contingut final del text que l'executiu preveu aprovar l'endemà en consell de ministres.
[noticia]222013[/noticia]
Els interins que suspenguin l'oposició seran indemnitzats amb 20 dies per any treballat
El govern espanyol proposa aquesta solució per als treballadors públics en abús de temporalitat
- Imatge d'arxiu de funcionaris. -
- EP
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de juliol de 2021 a
les 16:33
Et pot interessar
-
Economia
Pepsi anuncia un ERO a 400 empleats que afectarà Catalunya
-
Economia
Coca-Cola planteja un ERO al centre d'Esplugues de Llobregat
-
Economia
Pensió mínima de jubilació: quant és i com saber si tens dret a complements
-
Economia
Una cervesa nova, música i novetats a l'Antiga Fàbrica: Damm celebra 150 anys
-
Economia
Els pensionistes que hagin comprat un habitatge abans del 2013 poden estalviar-se 1.356 euros a l'any
-
Economia
La pensió mitjana a Catalunya puja un 4,4% el gener
