L'eurodiputat d'ERC-NECat Ernest Maragall és un més dels assistents a la Universitat Catalana d'Estiu. El polític, referent del socialisme catalanista, ha participat com a oient en l'exposició sobre el possible sistema de repartiment d'actius i passius que ha impartit aquest dilluns a la tarda l'economista Jordi Angusto.
Al torn de preguntes, Maragall ha expressat les similituds del mètode d'Angusto amb el criteri que s'ha assumit com a vàlid al Quebec, i ha fet una crida a fer "un esforç d'acreditació internacional d'aquest mètode" per a n poder-lo aplicar en cas d'independència, però també tenint en compte que cal evitar "provocar la ruïna de l'Estat espanyol".
ARA A PORTADA
Publicat el 17 d’agost de 2015 a les 15:18
Et pot interessar
-
Economia El Gremi d'Hotels alerta que l'augment de la taxa turística pot incrementar fins a 600.000 euros el cost del MWC
-
Economia Les pimes generen el 60% de la riquesa a Catalunya, però reculen davant les grans empreses
-
Economia El PIB català creix un 2,7% interanual en el segon trimestre de l'any
-
Economia Espanya i els Estats Units celebren una reunió bilateral per abordar les relacions comercials
-
Economia Josep Oliu insisteix que la probabilitat d'èxit de l'opa és «pròxima a zero»
-
Economia Israel crida a «boicotejar» el Mobile World Congress després de les acusacions de Pedro Sánchez