L'eurodiputat d'ERC-NECat Ernest Maragall és un més dels assistents a la Universitat Catalana d'Estiu. El polític, referent del socialisme catalanista, ha participat com a oient en l'exposició sobre el possible sistema de repartiment d'actius i passius que ha impartit aquest dilluns a la tarda l'economista Jordi Angusto.
Al torn de preguntes, Maragall ha expressat les similituds del mètode d'Angusto amb el criteri que s'ha assumit com a vàlid al Quebec, i ha fet una crida a fer "un esforç d'acreditació internacional d'aquest mètode" per a n poder-lo aplicar en cas d'independència, però també tenint en compte que cal evitar "provocar la ruïna de l'Estat espanyol".
ARA A PORTADA
-
Pisos, IRPF i l'ombra del referèndum: les opcions d'Illa per calmar el Parlament i salvar Sánchez Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
L'1x1 de l'oposició d'Illa: entre l'exigència dels socis i la xenofòbia ultra O. March / B. Surroca / Ll. Girona
-
Sacsejada d'ERC i els Comuns a Illa perquè acceleri en finançament i habitatge: «Se li acaba el temps» Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
Junts posa en mans d'Illa el futur de la legislatura a Madrid: «Així no es pot continuar» Oriol March
-
Publicat el 17 d’agost de 2015 a les 15:18
Et pot interessar
-
Economia «Si l'opa triomfa, molts projectes de l'entitat amb Sabadell es perdran»
-
Economia La CNMV informarà sobre el resultat de l'opa del BBVA al Sabadell el divendres 17 d'octubre
-
Economia El BBVA insisteix que «no té cap sentit» esperar a una segona opa
-
Economia Com calcular la pensió de jubilació amb els canvis del 2026
-
Economia Zurich diu no a l'opa del BBVA al Sabadell: «No és atractiva pels accionistes»
-
Economia Quant cobraràs de pensió de jubilació el 2026? Consulta la taula