La fira de moda Bread & Butter no es farà a Barcelona l'any que ve com s'havia anunciat al juliol. El president del certamen, Karl-Heinz Müller, ho ha anunciat aquest diumenge a través d'un comunicat on ha assegurat que la majoria d'expositors i visitants professionals "desitgen que el Bread & Butter es faci a Berlín al gener del 2015" i que la indústria de la moda "s'ha mostrat escèptica davant la possibilitat de celebrar l'esdeveniment a Barcelona". "De moment la majoria d'expositors té com a prioritat el sanejat i fiable mercat alemany", ha afegit Müller. Amb tot, el president de la fira no descarta que el saló torni a Barcelona en una edició d'estiu com un esdeveniment addicional al de Berlín.
"En nombroses converses amb els qui prenen les decisions en el nostre sector ha quedat clar que prefereixen que es mantingui el format establert malgrat les possibilitats del nou" i que el Bread & Butter "tingui lloc del 19 al 21 de gener a l'antic aeroport de Berlín-Tempelhof", ha justificat en un comunicat el president del certamen, Karl-Heinz Müller.
Amb tot, el màxim responsable del Bread and Butter no ha descartat que el saló torni a Barcelona en una edició d'estiu com un esdeveniment addicional al de Berlín. A més, ha agraït "la gran disponibilitat" que han mostrat tant la Fira de Barcelona com la ciutat per acollir l'esdeveniment i s'ha disculpat amb els expositors, visitants i col·laboradors "per la incertesa i els possibles inconvenients causats".
"Les avantatges de Barcelona amb el seu caràcter mediterrani són obvies, especialment en relació amb la seva excepcional influència amb la moda tot i la llarga crisi en el sud d'Europa, ha lloat Müller.
A més, el president del certamen de moda urbana ha anunciat que sí que manté la seva presència a Seül, una altra de les novetats previstes. Ha reiterat que presentaran el seu concepte per la ciutat asiàtica al setembre.
Müller va anunciar aquest juliol que Bread & Butter tindria com a seu de l'edició d'hivern Barcelona, on ja s'havia celebrat entre els anys 2005 i 2009. En aquell moment va reconèixer que l'adéu a la capital catalana va ser per pressions de les autoritats berlineses.
La Bread & Butter renuncia a Barcelona per sorpresa
La fira de moda urbana va anunciar al juliol que tornaria a organitzar-hi el seu certamen d'hivern
ARA A PORTADA
-
Parlon i Trapero es disculpen per la infiltració: «Ha estat una decisió operativa mal plantejada» Bernat Surroca Albet
-
Els sindicats, descontents amb les explicacions de Parlon i Trapero: «No és un error, és una decisió política» Gerard Mira
-
«Mai s'havia invertit tant en educació»: Illa no es mou davant la vaga de mestres Pep Martí i Vallverdú
-
Florentino continua submergit en el seu esperpent: les frases més destacades de l’entrevista amb Pedrerol Víctor Rodrigo
-
«Busquem la col·laboració, no la confrontació»: Illa es contraposa a Ayuso des de Silicon Valley Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
24 d’agost de 2014 a
les 21:39
Et pot interessar
-
Economia
Illa se cita amb el talent català a Silicon Valley
-
Economia
Pimec reclama exigir més «productivitat» al sector docent
-
Economia
Nissan planteja 211 acomiadaments als tres centres que té a Catalunya
-
Economia
La CNMV multa Gerard Piqué i José Elías per operar a la borsa amb informació privilegiada
-
Economia
Indra es mobilitza per liderar un sector català de la indústria de defensa
-
Economia
El poder de Califòrnia: un soci econòmic clau per Catalunya
