"Protestes i blocatges pels peatges de les autopistes", titula l'agència pública Ansa, la més important d'Itàlia. Ansa es fa ressò de la resposta a Catalunya de l'increment del preu dels peatges que ha imposat el govern espanyol. Aquesta decisió "és un nou motiu de discòrdia entre el govern regional i l'executiu central".
L'agència es fa ressò de les declaracions del conseller Lluís Recoder a Catalunya Ràdio, en les quals afirmava que les autopistes catalanes són una "gallina d'ous d'or" de la qual "se n'aprofita l'estat central".
ANSA també explica el fenomen de "la campanya a Twitter #novullpagar que encara ahir ha provocat blocatges espontanis als peatges de les autopistes AP-7 i AP-2, amb prop de 390 automobilistes passant les cabines de peatge sense pagar"
La premsa italiana explica el conflicte dels peatges catalans
L'agència ANSA cita el fenomen de #novullpagar com una resposta espontània dels catalans
ARA A PORTADA
-
-
L'UCO escorcolla organismes vinculats a Hisenda i Transició Ecològica pel cas de Leire Díez Redacció
-
La dimissió d'un membre de la direcció per denúncies d'assetjament agreuja la crisi al PSOE Redacció
-
Es pot escapar un virus del laboratori? L'IRTA-CReSA nega que les obres ho hagin facilitat Arnau Urgell i Vidal
-
Publicat el 30 de juliol de 2012 a les 17:13
Et pot interessar
-
Economia
La inflació es manté en el 2,6% al novembre a Catalunya
-
Economia
Una empresa està obligada a tenir paga extra de Nadal?
-
Economia
Els peatges de les autopistes catalanes s'encariran al voltant d’un 3% el 2026
-
Economia
Les vendes de peix, fruita i carn augmenten per Nadal amb preus a l’alça
-
Economia
El Col·legi d’Economistes pressiona pel finançament singular: sortir del règim comú i complir amb l’ordinalitat
-
Economia
L'increment del salari mínim que recomana el comitè d'experts del govern espanyol per al 2026
