El Ministeri de Finances de la Xina ha comunicat aquest divendres que el país imposarà aranzels addicionals del 34% a tots els productes nord-americans a partir del 10 d'abril. La decisió s'ha justificat com a represàlia als gravàmens pel mateix percentatge anunciats dimecres a les importacions xineses pel president Donald Trump. Aquestes taxes se sumaven a un 20% addicional que el mandatari nord-americà ja havia ordenat abans per als productes xinesos exportats a territori dels Estats Units, de manera que l'aranzel total per als productes xinesos pujarà al 54%.
ARA MATEIX
Economia
La Xina imposarà aranzels del 34% als productes dels Estats Units a partir del 10 d'abril
- La ciutat de Hong Kong, en una imatge d'arxiu -
- EUROPA PRESS
ARA A PORTADA
Publicat el
04 d’abril de 2025 a
les 12:53
Actualitzat el
04 d’abril de 2025 a les
12:54
Et pot interessar
-
Economia
«Veurem la caiguda del dòlar com a moneda de referència»
-
Economia
Naturgy incorpora com a conseller l'exprimer ministre italià Enrico Letta
-
Economia L’empresa britànica OQC obrirà un nou un centre de computació quàntica a Barcelona
-
Economia
Hisenda amplia els embargaments a la banca digital: així et pot afectar a partir del 2026
-
Economia Aigües de Barcelona genera un impacte de 866 milions a l’economia catalana el 2025
-
Economia
Sobre la fortuna legítima d'Elon Musk
