"El desdoblament de l'Eix Transversal, al ralentí", aquesta és la portada d'aquest dissabte del diari "Avui". Una crònica interior assegura que es tracta d'una estratègia de l'empresa constructora de l'obra, Cedinsa, per pressionar el Govern i així aconseguir un augment de les bonificacions. Segons la crònica la concessionària al·lega que la crisi ha modificat substancialment les previsions de trànsit que es feien en el contracte inicial i considera que el desdoblament "no li serà rendible".
El contracte que es va adjudicar Cedinsa, per davant d'empreses més grans com ACS, Ferrovial i Acciona, preveia invertir 708 milions d'euros en les obres. L'adjudicatària de l'obra hauria de recuperar la seva inversió i treure'n beneficis amb els 33 pagaments anuals que haurà de fer el govern a partir del moment que acabin les obres. Aquests pagaments estan fixats en funció del volum de trànsit de la via. Com més trànsit, més ingressos per a la concessionària.
Llegir article a l'Avui
L'Eix transversal, al ralentí
Segons el diari Avui, Cedinsa fa les obres xino-xano per aconseguir més bonificacions.
ARA A PORTADA
Publicat el 03 d’abril de 2010 a les 08:27
Et pot interessar
-
Economia El BBVA admet que «no pot garantir» tots els beneficis esperats de l'opa al Sabadell
-
Economia La CNMV multa Grífols amb 1,4 milions d'euros arran de l’atac de Gotham
-
Economia Pimec xifra en més de 878 milions d'euros l'impacte econòmic per a les pimes de la gran apagada elèctrica
-
Economia L'opa es complica: els accionistes del Sabadell aproven la venda de TSB i el repartiment de dividends extraordinari
-
Economia El Govern espera que la UE aconsegueixi el «màxim d'excepcions» aranzelàries per a productes catalans
-
Economia «No hi ha res garantit»: què pot passar amb l’opa al Sabadell