"El desdoblament de l'Eix Transversal, al ralentí", aquesta és la portada d'aquest dissabte del diari "Avui". Una crònica interior assegura que es tracta d'una estratègia de l'empresa constructora de l'obra, Cedinsa, per pressionar el Govern i així aconseguir un augment de les bonificacions. Segons la crònica la concessionària al·lega que la crisi ha modificat substancialment les previsions de trànsit que es feien en el contracte inicial i considera que el desdoblament "no li serà rendible".
El contracte que es va adjudicar Cedinsa, per davant d'empreses més grans com ACS, Ferrovial i Acciona, preveia invertir 708 milions d'euros en les obres. L'adjudicatària de l'obra hauria de recuperar la seva inversió i treure'n beneficis amb els 33 pagaments anuals que haurà de fer el govern a partir del moment que acabin les obres. Aquests pagaments estan fixats en funció del volum de trànsit de la via. Com més trànsit, més ingressos per a la concessionària.
Llegir article a l'Avui
L'Eix transversal, al ralentí
Segons el diari Avui, Cedinsa fa les obres xino-xano per aconseguir més bonificacions.
ARA A PORTADA
Publicat el 03 d’abril de 2010 a les 08:27
Et pot interessar
-
Economia
Aquest any hem après... Que el Sabadell ha resistit l'opa del BBVA
-
Economia
Aquests són els torrons tradicionals que més han pujat de preu
-
Economia
Els jubilats ja cobren com els treballadors menors de 30 anys
-
Economia
Pimec insta a fer un bon ús de les baixes laborals
-
Economia
Els fills d'Isak Andic fan una oferta milionària a la parella del pare per tancar l'herència
-
Economia
Amazon i els sindicats arriben a un acord per l’ERO amb 791 acomiadaments a Barcelona
