"El desdoblament de l'Eix Transversal, al ralentí", aquesta és la portada d'aquest dissabte del diari "Avui". Una crònica interior assegura que es tracta d'una estratègia de l'empresa constructora de l'obra, Cedinsa, per pressionar el Govern i així aconseguir un augment de les bonificacions. Segons la crònica la concessionària al·lega que la crisi ha modificat substancialment les previsions de trànsit que es feien en el contracte inicial i considera que el desdoblament "no li serà rendible".
El contracte que es va adjudicar Cedinsa, per davant d'empreses més grans com ACS, Ferrovial i Acciona, preveia invertir 708 milions d'euros en les obres. L'adjudicatària de l'obra hauria de recuperar la seva inversió i treure'n beneficis amb els 33 pagaments anuals que haurà de fer el govern a partir del moment que acabin les obres. Aquests pagaments estan fixats en funció del volum de trànsit de la via. Com més trànsit, més ingressos per a la concessionària.
Llegir article a l'Avui
L'Eix transversal, al ralentí
Segons el diari Avui, Cedinsa fa les obres xino-xano per aconseguir més bonificacions.
ARA A PORTADA
Publicat el 03 d’abril de 2010 a les 08:27
Et pot interessar
-
Economia Preacord per l'ERO pel tancament de MM Fiber Packaging a Montcada, que suposarà 91 acomiadaments
-
Economia Entre 5.000 i 6.000 feines perdudes: el cost de l'opa del BBVA al Sabadell, segons la Intersindical
-
Economia El Sabadell alerta d’una «revolució» en contra de la fusió amb el BBVA si l’opa prospera
-
Economia Qui pot accedir al permís per defunció que ampliarà el govern espanyol?
-
Economia La CNMV informarà sobre el resultat de l'opa del BBVA al Sabadell el divendres 17 d'octubre
-
Economia El BBVA insisteix que «no té cap sentit» esperar a una segona opa