Blue Mar, empresa que gestiona el fallit servei de ferri entre Barcelona i Sitges, ha anunciat un acord amb els 25 treballadors que van presentar una demanda col·lectiva per reclamar les nòmines impagades. Tal com han confirmat a aquest mitjà fonts properes a la direcció de l’empresa, s’estaria treballant en tot el que respecte als tràmits bancaris i administratius per acabar corroborant el pacte en seu judicial.
Malgrat l’acord, els treballadors “no confien en que l’empresa compleixi el compromís adquirit”. En aquest sentit, el col·lectiu veu amb desconcert els moviments de Blue Mar i abans d’anar al jutjat a firmar qualsevol acord “demanaran garanties bancàries que les quantitats pactades es cobraran”.
Enmig d’aquest embolic, les dues parts asseguren que han parlat amb l’Ajuntament de Sitges per informar de la situació. Els treballadors afirmen que l’alcalde Forns “actuarà en cas que Blue Mar no compleixi la promesa de solucionar el conflicte”, mentre que l’empresa diu que en tot moment “ha donat les explicacions pertinents” al batlle i altres membres del govern.
L'empresa del ferri Barcelona-Sitges anuncia un acord amb els treballadors per pagar les nòmines endarrerides
Els empleats no confien que Blue Mar "compleixi el compromís adquirit"
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de desembre de 2016 a
les 13:27
Et pot interessar
-
Economia
Per què s'incrementa el preu del porc a les carnisseries?
-
Economia
L’habitatge representa la meitat del patrimoni de les llars catalanes
-
Economia
Les patronals, més a la grenya que mai a la Catalunya del «retrobament»
-
Economia
Barcelona gairebé duplica les places hoteleres en els 20 anys del Mobile
-
Economia
Unió de Pagesos guanya les eleccions agràries amb el 47% dels vots
-
Economia
Catalunya sancionarà 17 empreses de crèdits exprés
