L’empresa emergent de capital francès Toro Development ha traslladat la seva seu central de Taiwan a Barcelona per estar més a prop del seu mercat objectiu, l'europeu. Des del 2007, es dedica a l’àmbit mobile wallet. Aquest sistema, a través dels telèfons intel·ligents i amb el màxim nivell de seguretat, permet fer el pagament de qualsevol import a tot tipus de comerços o transports. Facilita també l'accés a espais on és necessària la identificació personal.
Per a l'obertura de la seu central a Barcelona, Toro ha comptat amb el suport de Catalonia Trade&Investment, l'àrea d'atracció d'inversió estrangera de la Generalitat. A més, l'empresa ha obtingut 1,9 milions d'euros de finançament de la convocatòria per a pimes SME Instrument, un dels nous programes de l'Horizon2020 orientat específicament a les pimes. El Govern, a través d'ACCIÓ, assessora les empreses catalanes en tots els passos per accedir a aquest finançament.
El CEO de la companyia, Laurent Renard, opina que "Barcelona és la ciutat més dinàmica de l'Estat per a la indústria TIC ja que tant la Generalitat com l'Ajuntament han apostat pel sector mòbil". Això es reflecteix, ha dit, en el fet que el Mobile World Congress se celebri a Barcelona fins all 2023.
El passat 2015, Toro Development va facturar prop d'1,3 milions d'euros incrementant en més d'un 60% els ingressos de fa dos anys. Per a l’oficina de Barcelona, Toro compta amb 30 treballadors, de 7 nacionalitats diferents, dels quals 5 provenen del país asiàtic. La previsió de la companyia és arribar a la quarantena aquest 2016.
L'empresa tecnològica Toro Development trasllada la seu central de Taiwan a Barcelona
Societat
La companyia es dedica al pagament a través del mòbil
ARA A PORTADA
-
Societat Barcelona supera la convocatòria de Blocus: un miler d’indentificats però sense incidents Pau Espí Solé
-
Societat «Existeix la violència gratuïta?»: què diuen els experts sobre les convocatòries d'aldarulls Pep Martí i Vallverdú
-
-
Societat Els Mossos no detecten motivacions polítiques en els saquejos: Blocus és «un fenomen» que s'alimenta del «FOMO» David Cobo
-
Publicat el
17 de gener de 2016 a
les 17:58
Actualitzat el
21 de gener de 2016 a les
17:14
Et pot interessar
-
Societat
Internament en règim tancat per al menor de Sant Sadurní detingut pels aldarulls de Blocus
-
Societat Els organitzadors de l’acampada de Sol aixequen la protesta per «preparar la vaga general»
-
Societat
29-N: ens hi juguem l'estat del benestar
-
Societat
Ens governa gent perillosa
-
Societat
Què suposaria la suspensió de l'alta velocitat Barcelona-Madrid? Catorze milions de passatgers afectats
-
Societat
Centre Octubre: 20 anys sent la casa de tots
