L’empresa emergent de capital francès Toro Development ha traslladat la seva seu central de Taiwan a Barcelona per estar més a prop del seu mercat objectiu, l'europeu. Des del 2007, es dedica a l’àmbit mobile wallet. Aquest sistema, a través dels telèfons intel·ligents i amb el màxim nivell de seguretat, permet fer el pagament de qualsevol import a tot tipus de comerços o transports. Facilita també l'accés a espais on és necessària la identificació personal.
Per a l'obertura de la seu central a Barcelona, Toro ha comptat amb el suport de Catalonia Trade&Investment, l'àrea d'atracció d'inversió estrangera de la Generalitat. A més, l'empresa ha obtingut 1,9 milions d'euros de finançament de la convocatòria per a pimes SME Instrument, un dels nous programes de l'Horizon2020 orientat específicament a les pimes. El Govern, a través d'ACCIÓ, assessora les empreses catalanes en tots els passos per accedir a aquest finançament.
El CEO de la companyia, Laurent Renard, opina que "Barcelona és la ciutat més dinàmica de l'Estat per a la indústria TIC ja que tant la Generalitat com l'Ajuntament han apostat pel sector mòbil". Això es reflecteix, ha dit, en el fet que el Mobile World Congress se celebri a Barcelona fins all 2023.
El passat 2015, Toro Development va facturar prop d'1,3 milions d'euros incrementant en més d'un 60% els ingressos de fa dos anys. Per a l’oficina de Barcelona, Toro compta amb 30 treballadors, de 7 nacionalitats diferents, dels quals 5 provenen del país asiàtic. La previsió de la companyia és arribar a la quarantena aquest 2016.
L'empresa tecnològica Toro Development trasllada la seu central de Taiwan a Barcelona
La companyia es dedica al pagament a través del mòbil
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de gener de 2016 a
les 17:58
Actualitzat el
21 de gener de 2016 a les
17:14
Et pot interessar
-
Societat
Collboni destapa la idea de la nova plataforma marina al Fòrum (i encaixa crítiques veïnals i polítiques)
-
Societat
Mouliaá lamenta el canvi de criteri de la Fiscalia en la causa contra Errejón i diu que anirà «fins al final»
-
Societat
Catalunya ha perdut un de cada quatre pisos turístics entre 2020 i 2025
-
Societat
Els sindicats desconvoquen la vaga ferroviària
-
Societat
Cinc nadons hospitalitzats a Espanya després de consumir llet de fórmula
-
Societat
Primera sanció de la Generalitat contra una agència per racisme immobiliari: l'odissea d'un llogater de Mataró
