El conseller d'Economia i Coneixement, Andreu Mas-Colell, s'ha reunit aquest divendres a la delegació del govern espanyol de Barcelona amb el ministre d'Hisenda, Cristóbal Montoro, i a la seu de la conselleria d'Economia amb el ministre Luis de Guindos per tractar la flexibilització de l'objectiu de dèficit, actualment fixat en l'1,2%, segons han confirmat a l'ACN fonts del Departament d'Economia. Les trobades, que han estat per separat, s'han desenvolupat dins la normalitat i han servit per tractar tots els temes importants que tenen sobre la taula les dues administracions. Mas-Colell ha mantingut aquest divendres a la tarda dues reunions de treball de caràcter privat amb els ministres Montoro i De Guindos. Segons han explicat fonts del Departament d'Economia i Coneixement, la trobada ha servit per tractar tots els temes importants que hi ha sobre la taula, sobretot la flexibilització de l'objectiu de dèficit. Les converses s'emmarquen dins els contactes que habitualment mantenen les dues administracions.
Està previst que Montoro abordi la qüestió de l'objectiu del dèficit aquest dissabte al matí quan presidirà la Junta Directiva del PP acompanyat del ministre de l'Interior, Jorge Fernández -Díaz. Les reunions han coincidit amb la primera vegada que el president de la Generalitat, Artur Mas, i el president del govern espanyol, Mariano Rajoy, s'han vist les cares després que el Tribunal Constitucional (TC) hagi suspès temporalment la declaració de sobirania per haver admès a tràmit el recurs de l'executiu espanyol. Mas ha traslladat a Rajoy que cal ampliar l'objectiu de dèficit per tenir pressupost.
Mas-Colell s'ha reunit amb Montoro i De Guindos
Economia
En les reunions els representants de les dues administracions s'ha abordat la flexibilització del dèficit
ARA A PORTADA
-
Política Turull celebra que el Suprem hagi quedat «desautoritzat» amb l'aval del TC a l'amnistia Oriol March
-
Societat La Sagrada Família es fa un embolic amb el futur dels edificis afectats per l'escalinata de la Glòria David Cobo
-
Societat Collboni tira endavant amb Junts i ERC la pujada (progressiva) de la taxa turística als creueristes de pas David Cobo
-
Publicat el
10 de maig de 2013 a
les 18:42
Et pot interessar
-
Economia
Foment del Treball adverteix que la manca d'habitatge assequible limita les pimes per atreure talent
-
Economia
La segona edició de l’AI Summit es consolida a Barcelona per atreure inversió estrangera
-
Economia
«Dialogar amb els monstres»: Jordi Alberich defensa les essències del Cercle d’Economia
-
Economia
L'encariment de l'habitatge dispara la recaptació per l'impost de successions un 32%
-
Economia
Snooker | Els debats que ens mereixem
-
Economia
Catalunya estrena una terminal ferroviària privada dedicada al transport de cotxes
