El selectiu de referència de les borses espanyoles, l'Ibex-35, no ha aconseguit tancar tres dies seguits en positiu. Després del bon comportament dels mercats en els dos últims dies, l'índex ha perdut un 0,84% en la sessió de dijous.
El motiu s'ha de buscar en l'escenari europeu, ja que la inconcreció sobre el possible ajut a Grècia ha retornat el nerviosisme als mercats europeus i els han tenyit de vermell. A més, la cotització de l'euro ha caigut respecte a la del dòlar. En el mercat estatal, els valors que més han patit han estat els del sector financer. BBVA ha perdut un 1,78% i Santander, un 1,73%. Per la seva banda, Bankinter s'ha deixat un 2,2% el català Banc Sabadell, un 0,96%.
La resta de principals valors tampoc han tancat en positiu. Així, Telefónica ha caigut un 0,47%; Repsol, un 0,61% i Iberdrola, un 0,36%. En el costat dels guanys, els primers llocs els han ocupat Gamesa, que ha repuntat un 1,55% i Iberia, un 1,33%. Tot i la caiguda d'aquest dijous, el balanç del mes de març es positiu per a l'Ibex-35. Després de passar-ho malament al gener i febrer, aquest tercer mes de l'any ha recuperat gairebé un 7%.
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de març de 2010 a les 18:29
Et pot interessar
-
Economia El BBVA admet que «no pot garantir» tots els beneficis esperats de l'opa al Sabadell
-
Economia La CNMV multa Grífols amb 1,4 milions d'euros arran de l’atac de Gotham
-
Economia Pimec xifra en més de 878 milions d'euros l'impacte econòmic per a les pimes de la gran apagada elèctrica
-
Economia L'opa es complica: els accionistes del Sabadell aproven la venda de TSB i el repartiment de dividends extraordinari
-
Economia El Govern espera que la UE aconsegueixi el «màxim d'excepcions» aranzelàries per a productes catalans
-
Economia «No hi ha res garantit»: què pot passar amb l’opa al Sabadell