El president de la CEOE, Juan Rosell, ha assenyalat que no sap si anirà a votar en el procés participatiu del 9-N i ha assenyalat que "tothom vol contestar moltíssimes preguntes", però ha qüestionat si els ciutadans estan "preparats per contestar totes les dificilíssimes preguntes que hi ha a nivell polític i econòmic?". El líder de la patronal ha demanat que cal donar molta més informació perquè els ciutadans puguin respondre aquestes preguntes, especialment en l'àmbit econòmic: "Cal explicar millor les coses, les dificultats i els entrebancs que ens podríem trobar. I això fins ara no ho hem tingut", ha sentenciat Rosell.
Després de la presentació aquest dilluns al vespre del llibre 'L'Hospitalet i Baix Llobregat: Una història empresarial' a la seu de Foment del Treball, el president de la CEOE ha considerat que "el 9-N és un tema polític" i que "a Catalunya hi ha un problema econòmic, polític i social molt difícil d'entendre a fora. Hauríem de ser prou coherents, simpàtics, lògics i tenir mà esquerra per poder explicar-lo". Igualment, Rosell ha demanat que a la resta de l'Estat "haurien de saber atendre aquest problema, que no es resol amb un o dos dies. Cal moltíssim diàleg i confrontació d'idees, veure quines són les possibilitats, els avantatges i els inconvenients".
Rosell, sobre el 9-N: «Tothom vol contestar moltes preguntes»
El president de la CEOE es qüestiona si els ciutadans estan "preparats per contestar totes les dificilíssimes preguntes que hi ha a nivell polític i econòmic"
ARA A PORTADA
Publicat el 27 d’octubre de 2014 a les 19:45
Et pot interessar
-
Economia
Desapareix la marca Agbar: Veolia unifica el negoci
-
Economia
La deducció de 2.500 € a què pots accedir si convius amb una persona de més de 65 anys
-
Economia
Barcelona, finalista per esdevenir la primera capital europea del comerç de proximitat
-
Economia
Mor Juan Echevarría, «l'altra» Solidaritat Catalana
-
Economia
Hisenda ajorna l'entrada en vigor de Verifactu, el nou sistema de facturació per a pimes i autònoms
-
Economia
La fira immobiliària The District deixa Barcelona i se'n va al Madrid d'Ayuso
