El president de la CEOE, Juan Rosell, ha assenyalat que no sap si anirà a votar en el procés participatiu del 9-N i ha assenyalat que "tothom vol contestar moltíssimes preguntes", però ha qüestionat si els ciutadans estan "preparats per contestar totes les dificilíssimes preguntes que hi ha a nivell polític i econòmic?". El líder de la patronal ha demanat que cal donar molta més informació perquè els ciutadans puguin respondre aquestes preguntes, especialment en l'àmbit econòmic: "Cal explicar millor les coses, les dificultats i els entrebancs que ens podríem trobar. I això fins ara no ho hem tingut", ha sentenciat Rosell.
Després de la presentació aquest dilluns al vespre del llibre 'L'Hospitalet i Baix Llobregat: Una història empresarial' a la seu de Foment del Treball, el president de la CEOE ha considerat que "el 9-N és un tema polític" i que "a Catalunya hi ha un problema econòmic, polític i social molt difícil d'entendre a fora. Hauríem de ser prou coherents, simpàtics, lògics i tenir mà esquerra per poder explicar-lo". Igualment, Rosell ha demanat que a la resta de l'Estat "haurien de saber atendre aquest problema, que no es resol amb un o dos dies. Cal moltíssim diàleg i confrontació d'idees, veure quines són les possibilitats, els avantatges i els inconvenients".
Rosell, sobre el 9-N: «Tothom vol contestar moltes preguntes»
Economia
El president de la CEOE es qüestiona si els ciutadans estan "preparats per contestar totes les dificilíssimes preguntes que hi ha a nivell polític i econòmic"
ARA A PORTADA
-
-
Societat El Govern argumenta que no es va enviar l'ES-Alert perquè el nivell d’alerta «no estava justificat» Neus Climent / Agències
-
Acció Per què no s'ha enviat una alerta als mòbils per les pluges torrencials al Camp de Tarragona? Neus Climent
-
Societat Set ferits i carrers inundats: els efectes de les pluges al Baix Penedès i al Tarragonès Neus Climent / Agències
-
Publicat el
27 d’octubre de 2014 a
les 19:45
Et pot interessar
-
Economia
Bizum s'estrena als comerços sense impacte entre els clients: «No te'l demanen»
-
Economia El SOC promou la inserció laboral amb cursos de català
-
Economia
«Catalunya té un greu problema de lideratge»
-
Economia
Les exportacions pugen un 2,9% i les importacions baten rècords a Catalunya
-
Economia El govern espanyol recupera la rebaixa al preu del gasoil pel repunt de la inflació
-
Economia
L'IPC puja tres dècimes i s'enfila fins al 3,5%
