Del sol als ruixats. Aquest dimecres, que ha començat amb sol i calor, acabarà amb ruixats arreu del país. Una entrada d'aire fred cap als 5.500 metres d'altura donarà pas a les precipitacions, que ja han començat a descarregar al nord de Catalunya.
Segons el Servei Meteorològic, les zones més afectades seran el terç oest del país i el sud i nord-est de cara al vespre i la nit. Es preveu que els ruixats siguin de curta durada i vagin acompanyats de llamps, calamarsa i fang.
S'imposarà el vent de component sud i oest arreu, menys a la vall de l'Ebre on bufarà de component sud i est i a l'extrem nord-est del país on serà variable amb estones de component nord, d'acord amb el Meteocat.
Pel que fa a demà, el cel tornarà a quedar descobert i el sol s'imposarà a bona part del territori. Les temperatures tornaran a ser altes. La màxima oscil·larà entre els 26 i 31 ºC al litoral, entre els 33 i 38 ºC a ponent i al Prepirineu occidental i entre els 30 i 35 ºC a la resta.
Tarda de tempestes a Catalunya
Una entrada d'aire fred cap als 5.500 metres d'altura dóna pas a les precipitacions
ARA A PORTADA
-
Onada de calor? Catalunya afronta 10 dies de temperatures molt per sobre de les habituals Arnau Urgell i Vidal
-
Setge a la burocràcia: el Govern agilitza vuit dels tràmits estrella de l'administració Bernat Surroca Albet
-
Yolanda Díaz defensa que el nou finançament català respecti l'Estatut però esquiva l'ordinalitat Bernat Surroca Albet
-
-
Renfe injectarà 23 milions d'euros a Rodalies per millorar la disponibilitat i fiabilitat dels trens Redacció
Publicat el 20 de juliol de 2016 a les 15:24
Et pot interessar
-
Economia Trump ajorna a última hora els aranzels fins al 7 d'agost
-
Economia L'economia catalana creix un 2,8% interanual el segon trimestre, sis dècimes menys que el primer
-
Economia El BBVA promet als accionistes una rendibilitat superior a la del Banc Sabadell perquè acceptin l'opa
-
Economia El BBVA guanya 5.447 milions la primera meitat del 2025, un 9% més
-
Economia Un reconegut fabricant de cotxes perd 677 milions d'euros i acomiadarà 20.000 treballadors
-
Economia L'automobilística xinesa Chery obrirà un centre de recerca i desenvolupament a Cornellà