Tornen els 120 km/h

El consell de ministres ha decidit eliminar la limitació a 110 Km/h perquè ha baixat el preu del petroli

Publicat el 24 de juny de 2011 a les 12:26
Les benzineres són un dels establiments més sensibles a les fluctuacions de l'economia i les normatives estatals Foto: Xavier Pi / ACN

A partir del pròxim dia 1 de juliol es podrà circular a 120 quilòmetres per hora a totes les autopistes de l'Estat. Queda aliminada, doncs, la limitació a 110 que havia imposat el govern espanyol, vigent des del passat 7 de març.

Segons el vicepresident primer del govern, Alfredo Pérez Rubalcaba, la mesura ha permès estalviar un total de 200 milions d'euros degut al descens de cinsum de combustible per als vehicles. Al llarg d'aquests mesos el preu del barril de petroli ha baixat uns 15 dòlars degut a l'estabilització d'alguns conflictes que afectaven els països exportadors.