Unes 300 persones s'han concentrat aquest dimecres davant la seu de la patronal Foment del Treball a Barcelona per demanar al Govern polítiques actives en defensa de la indústria i per reclamar la derogació de la reforma laboral. La manifestació ha estat convocada pels sindicats CCOO i UGT.
Els treballadors de les empreses U-Shin d'Abrera, Valeo i Solvay han protagonitzat la concentració portant diferents pancartes on defensaven la necessitat de mantenir la implantació d'aquests centres de producció a Catalunya. Els representants sindicals han clamat que sense indústria no hi ha futur per al país.
La concentració, que en alguns moments ha tallat el tràfic ascendent de la Via Laietana, ha transcorregut sense incidents.
Unes 300 persones es concentren davant la seu de Foment en defensa de la indústria
Empleats de les empreses U-Shin d'Abrera, Valeo i Solvay se sumen a la convocatòria de CCOO i UGT
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de setembre de 2015 a
les 17:38
Et pot interessar
-
Economia
Com demanar els nous ajuts al lloguer del Govern: destinataris, terminis i quantitats màximes
-
Economia
Seat llança el nou Cupra Raval, el model amb què aspira a reflotar la marca
-
Economia
L'Estat mobilitza més de 5.500 milions per les amenaces aranzelàries de Trump
-
Economia
Les borses es disparen i el preu del petroli cau per l'alto el foc de Trump i l'Iran
-
Economia
Més deduccions per a rendes baixes i joves: les novetats de la campanya de la renda 2025
-
Economia
Les sis estacions de FGC superen per primera vegada el milió d'esquiadors
