El nombre de morts per coronavirus a Catalunya continua disparant-se. En les darreres 24 hores han perdut la vida pel Covid-19 208 persones, rècord en un dia fins ara, i notablement per sobre de les 156 defuncions del dia anterior. La dada, a més arriba després que dimecres es registrés un lleuger descens en el nombre de morts, que no s'ha confirmat 24 hores després
Amb aquestes dades, el saldo de morts a Catalunya des que hi va arribar la pandèmia s'eleva a 880. En l'aspecte més positiu, aquest dijous s'han comptabilitzat un total de 687 altes, clarament per sobre de les 427 del dia anterior, i la suma total de persones que han superat la malaltia és de 2.384. 
Quan als nous contagis, la xifra sí que ha disminuït per segon dia consecutiu. Aquest dijous se n'han comptabilitzat, 1.348, menys que els 1.655 de dimecres i que els 2.073 de dimarts. Amb aquestes xifres, el total de positius acumulats és ara d'12.940. Del total d'afectats, 1.187 estan greus.
	
	
	
	
	
	
Pel que fa al brot d'Igualada i la Conca d'Òdena, Salut confirma un total acumulat de 395 positius de coronavirus SARS-CoV-2. Del nombre total de casos, 140 són professionals sanitaris. 50 persones han mort amb la Covid-19.
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198343[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198401[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197894[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198165[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]	
	
	
							
																					
														
								El dia amb més morts a Catalunya pel coronavirus: 208 víctimes mortals
La xifra de víctimes mortals torna a disparar-se i estableix un nou rècord
 
         
        ARA A PORTADA
- 
													Punt i final al pacte Junts-PSOE: la militància avala la ruptura amb Sánchez Oriol March | Bernat Surroca Albet  
- 
													Jaume Giró, després del trencament Junts-PSOE: «Cal evitar el tacticisme i defugir la retòrica erma» Oriol March  
- 
													
													
															  
- 
													ERC, davant del «trencament» de Puigdemont amb Sánchez: entre l'escepticisme i el compromís amb la negociació Bernat Surroca Albet  
- 
													Sánchez admet cobraments en efectiu, però sempre «dins de la legalitat»: «El finançament del PSOE és net» Bernat Surroca Albet  
Publicat el 26 de març de 2020 a les 21:25
																			
								Et pot interessar
- 
												 Societat
												Quin és l'origen de la Castanyada? Societat
												Quin és l'origen de la Castanyada?
- 
												 Societat
												El temps d'aquest divendres 31 d'octubre de 2025: boires i cel enteranyinat Societat
												El temps d'aquest divendres 31 d'octubre de 2025: boires i cel enteranyinat
- 
												 Societat
												Mor un home en caure d'una alçada de 14 metres mentre treballava en el sostre d'una empresa de Viladecans Societat
												Mor un home en caure d'una alçada de 14 metres mentre treballava en el sostre d'una empresa de Viladecans
- 
												 Societat
												Condemnen a presó el tuitaire que volia «perseguir» la família que va demanar més castellà a l'escola de Canet Societat
												Condemnen a presó el tuitaire que volia «perseguir» la família que va demanar més castellà a l'escola de Canet
- 
												 Societat
												Un congrés internacional i una exposició commemoraran el centenari de la mort de Gaudí Societat
												Un congrés internacional i una exposició commemoraran el centenari de la mort de Gaudí
- 
												 Societat
												Els millors plans per la Castanyada 2025 a Catalunya Societat
												Els millors plans per la Castanyada 2025 a Catalunya

 
															 
															 
															 
															 
															