El proper diumenge 29 de maig és la data escollida perquè tingui lloc la 24ª edició de la CabrerèsBTT de l’Esquirol, a Osona. Es tracta de la prova no competitiva de BTT més important del nostre país i enguany compta amb 3.000 inscrits i es preveu que hi hagi un total de 10.000 assistents durant tot el cap de setmana. El diumenge, entre les 7h i les 9h del matí es prendrà la sortida d’aquesta prova.
L’organització de la bicicletada, l’Associació Social i Territorial Cabrerès, ha organitzat diferents activitats per tot el cap de setmana, que està pensat perquè sigui una gran festa en família. Algunes d’elles són la MiniCabrerèsBTT, una cursa en BTT per infants; el Fòrum CabrerèsBTT, on hi haurà xerrades tècniques de professionals de la salut i de l’esport; la Copa Catalana de Trial; una fira comercial: així com activitats infantils com ponis o una tirolina gegant i sortejos de material relacionat amb la cursa.
Enllaç al programa d’activitats de la CabrerèsBTT
3.000 ciclistes assistiran a la 24ª CabrerèsBTT de l’Esquirol
Aquest diumenge 29 de maig es disputa aquesta prova de BTT no competitiva
ARA A PORTADA
-
Conferència de presidents a Barcelona | Sánchez avisa els barons del PP que no pensa avançar eleccions Sara Escalera | Bernat Surroca
-
Illa tanca files amb Sánchez i demana un debat «rigorós» i sense «soroll» sobre el finançament Bernat Surroca / Sara Escalera
-
Sánchez i Illa doblen l'aposta pel català per deixar en evidència el PP Sara Escalera / Bernat Surroca
-
Ayuso marxa de la conferència de presidents mentre s'hi parla en català i basc Sara Escalera / Bernat Surroca
-
Publicat el 26 de maig de 2016 a les 18:54
Et pot interessar
-
Esports Un jugador del Barça critica la gestió de Flick
-
Esports Un exjugador del Barça de 23 anys forçat a retirar-se per una cardiopatia
-
Esports El Barça pot rebre una dura sanció esportiva per a la pròxima Champions
-
Esports La Lliga que parla més català... i menys espanyol
-
Esports Reconeixen que l'anul·lació del penal de Julián Álvarez contra el Madrid va ser injust i reformulen la norma
-
Esports Primera venda del Barça en el mercat de fitxatges d'estiu