Ha costat Déu i ajuda però l'Espanyol finalment ha guanyat un partit (3-2). Ha estat a la vuitena jornada i la víctima un Rayo Vallecano que, segurament, ha merescut puntuar a Cornellà-el Prat. La victòria permet sumar cinc punts als pericos que continuaran però una setmana més en zona de descens.
El partit ha començat molt malament per l'Espanyol ja que al minut 10 Leo ha avançat el conjunt de Vallecas. Els locals ho han intentat però sense èxit fins que Joan Verdú ha aconseguit empatar al 36 després d'una jugada de rebots a l'àrea visitant. El mateix jugador barceloní ha avançat els de Mauricio Pochettino tant bon punt ha començat la segona part. Tanmateix, Leo ha tornat a empatar el partit quatre minuts abans de l'expulsió de Labaka per vermella directa.
Els dos equips no s'han conformat amb l'empat. L'Espanyol s'ha quedat amb deu per l'expulsió de Colotto per la segona groga al minut 80 i quan semblava que hi hauria repartiment de punts, en ple temps de descompte, Sergio García ha realitzat una mil·limètrica centrada des de la banda esquerra que Stuani ha rematat magistralment des del punt de penal. Era el 3 a 2 al minut 93 que certificava la primera victòria d'una temporada que ha començat molt convulsa.
A la vuitena va la vençuda (3-2)
L'Espanyol derrota el Rayo i aconsegueix la primera victòria de la temporada
ARA A PORTADA
Publicat el
21 d’octubre de 2012 a
les 16:29
Et pot interessar
-
Esports
Osasuna 1-2 Barça: els blaugrana guanyen i seran campions de Lliga si el Madrid punxa al camp de l'Espanyol
-
Esports
Què ha de passar perquè el Barça guanyi la Lliga aquest cap de setmana i el Madrid li faci el passadís?
-
Esports
El club obrer que va formar Maradona i que va néixer en record dels màrtirs de Chicago
-
Esports
Leo Messi va intentar comprar dos equips catalans abans del Cornellà
-
Esports
Rua culer de 200 bicis per arribar a Oslo
-
Esports
L'Ajuntament afluixa i posarà gespa natural pel Sant Andreu i l'Europa
