Nous detalls sobre els "espais exclusius" de l'Espai Barça, en el qual estarà inclòs el nou Camp Nou. El club ha anunciat aquest dijous un acord de patrocini amb Raventós Corodrníu, que fins al juny de 2029 serà l'empresa encarregada de servir vins i caves a l'experiència prèmium per a aficionats.
Raventós Codorníu és l'empresa vitivinícola més antiga de l'Estat, amb cinc segles d'història. El club celebra que l'acord es produeixi amb un negoci català i internacionalment reconegut. "Sempre hem reivindicat amb orgull les nostres arrels catalanes, i aquest acord n'és un exemple", ha assegurat el club en un comunicat.
Però, quins són els "espais exclusius" dels quals parla el Barça? Doncs l'experiència VIP del nou Camp Nou compta amb unes llotges prèmium que agrupen 9.400 seients. La idea del club és que l'oferta de productes sigui "molt superior a l'actual", triplicant la presència d'opcions respecte a les ofertes que hi havia en l'anterior estadi.