S'ha fet esperar, però amb la temporada ja començada el Barça ha presentat aquest dimecres la segona equipació per a aquesta temporada, la del 125è aniversari del club. Amb una camiseta completament de color negre, destaca el disseny trencador tant a l'escut com a la publicitat.
Us presentem la segona equipació 🖤💙❤ pic.twitter.com/2RvktNb4VU
— FC Barcelona (@FCBarcelona_cat) September 4, 2024
De la mateixa manera que passa amb la primera equipació d'aquest any, l'escut apareix al centre però, en aquest cas, destaca que és de color negre amb els contorns marcats amb els colors blau i grana. Això és força excepcional, ja que habitualment les segones equipacions mantenen l'escut en la seva forma habitual. En tot cas, un detall que lliga perfectament amb la sintonia de la samarreta.
Farem un gran futbol amb aquesta equipació ⚽
— FC Barcelona (@FCBarcelona_cat) September 4, 2024
Més enllà d'això, pocs detalls més. El logo de Nike també té els contorns blaugrana mentre que el logo de Spotify canvia el daurat tradicional per un color vermell clar. De la mateixa manera que en la primera equipació, la imatge corporativa de la plataforma de música també perd les seves lletres.