Un Barça impressionant per començar la temporada 2011-2012. Els blaugrana han fet cinc gols però podien haver estat molts més. Els de Guardiola han estat un huracà que ha passat per sobre d'un Vila-real que no ha existit durant tot el partit. Els homes de Pep fan por.
El Barça ha presentat avui un equip revolucionari per culpa de les baixes, amb Valdés; Busquets, Mascherano, Abidal; Keita, Iniesta, Thiago, Cesc; Alexis, Messi i Pedro. Un espectacular sistema 3-4-3 a la pissarra. I ha funcionat a la perfecció a la primera part, un monòleg blaugrana amb mil i una arribades a porta que s'han concretat en el primer gol al minut 25, en una genialitat de la jove estrella Thiago Alcántara.
El Vila-real pràcticament no ha passat del mig camp. La possessió del Barça s'ha mogut sobre el 70 per cent contra un dels millors equips de la lliga, que ha estat desconegut i fora del partit en el primer temps, on Cesc i Messi han jugat a un gran nivell. I dels dos ha sortit la jugada del segon gol dels de Guardiola, amb passada de l'argentí i toc magistral final del d'Arenys, al minut 44.
La segona part ha començat de manera extraordinària, i els blaugrana han materialitzat les primeres ocasions. Així, al minut 46 ha arribat el gol d'Alexis, que s'estrena, i al 51, el primer de Messi, després d'una jugada amb ADN Barça.
Amb l'entrada de Xavi el domini s'ha tornat encara més insultant i els blaugrana ja s'agradaven. Al minut 62, els de Guardiola ja han arribat al desè córner. El Vila-real no ha semblat entrar en el partit en cap moment, en un dia on el Barça tenia cinc baixes en defensa.
Pim pam, pim pam, al minut 75 Messi ha combinat amb Thiago, que espera, li deixa al petitó més gran i l'argentí fa el seu segon de la nit.
Barça,5-Vila-real,0
Messi(2), Alexis, Cesc i Thiago han estat els autors dels gols blaugrana en el primer partit de lliga
ARA A PORTADA
Publicat el
29 d’agost de 2011 a
les 19:41
Et pot interessar
-
Esports
Els 6 millors vídeos de les seleccions per al Mundial
-
Esports
El Barça d'Alèxia vol destronar les reines d'Europa en una final de Champions amb cares conegudes
-
Esports
Es podrien repetir les eleccions del Barça: admès a tràmit el recurs per les firmes de la candidatura de Marc Ciria
-
Esports
Pep Guardiola marxa del Manchester City després d'una dècada
-
Esports
Qui és Enrique Riquelme, l'empresari amb «accent sud-americà» que desafia Florentino Pérez
-
Esports
El Giro de 1946, quan Itàlia i Iugoslàvia es barallaven per Trieste
