Clàudia Galícia ha disputat tres proves d’esquí de muntanya aquest cap de setmana a la Mondolé Ski Alp, la Vertical Race, l’Individual i avui l’Sprint. La seva bona actuació en aquestes curses li ha permès mantenir la segona posició de l’overall de la temporada, que encapçala Laetitia Roux. En la jornada d’avui, ha aconseguit ni més ni menys que la medalla de plata, acabant la cursa d’Sprint amb un temps de 4'43", a només 4 segons d’aquesta gran esquiadora francesa. El podi d'aquesta explosiva modalitat també l'ha completat una altra atleta catalana, Marta Garcia, que està obtenint uns grans resultats aquesta temporada i avui ha parat el seu cronòmetre en 4'49".
Galícia valora molt positivament la temporada
Després d’un vuitè lloc a la Vertical Race i un setè a l'Individual, Clàudia Galícia ha aconseguit mantenir la tercera posició en les modalitats Individual i Sprint, així com la segona en l’overall. Per tant, acaba en un gran estat de forma la temporada, sentint-se molt satisfeta de la feina feta. “Estic molt contenta! He arribat al final de temporada molt cansada. Encara queden un parell de curses a l’abril i imagino que participaré en una d’aquestes per poder mantenir la segona plaça en la general” declarava Galícia, que també assegurava que “és la meva millor temporada d’esquí de muntanya.”
Marta Garcia, subcampiona en la modalitat Sprint
Per la seva banda, la medalla de bronze d'avui, Marta Garcia, ha quedat segona en la classificació general de la modalitat Sprint de la Copa del Món. Per tant, hi ha una gran representació catalana en el campionat del món femení d'esquí de muntanya, amb aquestes atletes competint per acabar en les posicions capdavanteres.
Clàudia Galícia es manté segona en la general de la Copa del Món
Avui s'ha disputat l'Sprint a la Mondolé Ski Alp, amb dues catalanes al podi: Clàudia Galícia i Marta Garcia
ARA A PORTADA
-
El decret de renovables, primera víctima de les desconfiances pel finançament Arnau Urgell i Vidal | Bernat Surroca Albet
-
-
-
Els inspectors d'Hisenda es revolten contra el nou finançament: «És la desaparició de l'Estat» Lluís Girona Boffi
-
El PSC tornaria a guanyar les eleccions i es veuria poc afectat per la corrupció de Madrid Ona Sindreu Cladera
Publicat el 20 de març de 2016 a les 19:08
Et pot interessar
-
Esports «De Rocafonda al món»: el Barça anuncia el 10 de Lamine Yamal
-
Esports Xabi Alonso, en el punt de mira pel seu xalet a Donostia
-
Esports El govern espanyol demana investigar la contractació de persones amb nanisme a la festa de Lamine Yamal
-
Esports L'Espanyol canvia de mans: Chen Yansheng ven el club a un grup inversor anglès
-
Esports Luis Enrique colpeja un jugador rival al Mundial de Clubs: «Una situació totalment evitable»
-
Esports Messi pot tornar a jugar al Camp Nou? Les parts ja donen pistes