Un participant en la marató de Barcelona celebrada aquest diumenge va morir d'una parada cardiorespiratòria tot just després d'arribar a la meta. Així ho ha confirmat aquest dimarts l'organització amb un comunicat enviat als mitjans de comunicació, en què ha detallat que l'home va ser atès al lloc dels fets pel personal de la Creu Roja i va ser traslladat finalment a l'Hospital Clínic, on va acabar perdent la vida.
"Des de l'organització de la Zurich Marató Barcelona, traslladem el nostre més sentit condol als familiars i persones estimades", diu el comunicat, que també demana la "màxima discreció i respecte per a la família". Amb aquesta notícia, la 45a edició del certamen esportiu queda tacat, després de consolidar-se com una de les més importants dels darrers temps.
[noticiadiari]2/269703[/noticiadiari]
I és que es va batre el rècord a la categoria masculina i, per només set segons, gairebé també a la femenina. Va ser l'eritreu Abraham Tadesse qui va aconseguir la victòria i la millor marca de la història a Barcelona, amb un temps de dues hores i cinc minuts. Al seu torn, l'etiòpica Degitu Azimeraw va vèncer en la categoria femenina, amb una marca de dues hores, 19 minuts i 51 segons.
[plantillavirals]
Confirmen la mort d'un participant de la marató de Barcelona per una parada cardiorespiratòria
L'home va creuar la línia de meta i va requerir l'assistència mèdica del personal de la Creu Roja
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de març de 2024 a
les 14:58
Et pot interessar
-
Esports
El Barça presenta candidatura per acollir la final de la Champions 2029 al Camp Nou
-
Esports
El Mundial de Trump en un món en guerra
-
Esports
«Ens veiem als jutjats»: el Barça es querellarà contra el Madrid i Florentino
-
Esports
El Barça de Flick afrontarà una tercera temporada clau
-
Esports
Florentino és mortal
-
Esports
El Reial Madrid exigeix a la UEFA que retiri títols del Barça pel cas Negreira
