El Barça no ha aconseguit trencar la mala ratxa que arrossega al camp de la Reial Societat, on fa nou anys que no guanya. Un matiner gol d'Oyarzabal de cap ha permès que els bascos es quedessin els punts a Anoeta. Amb aquesta derrota, els homes de Luis Enrique es compliquen la Lliga perquè Atlètic de Madrid i Reial Madrid s'acosten a només 3 i 4 punts respectivament quan semblava que la competició regular estava dada i beneïda.
L'únic gol del partit ha arribat ben d'hora. Al minut 5 de la primera meitat, una excel·lent centrada de Xabi Prieto i una encara millor rematada d'Oyarzabal han permès als bascos encetar el marcador. Després del gol, però, el Barça ha agafat el control del partit i, tot i que ha tingut algunes ocasions, el ritme lent i la insistència dels homes de Luis Enrique d'entrar pel mig i no per les bandes, han fet que el resultat no es mogués més durant els primers 45 minuts. Messi ha rematat alt i Arda Turan ha fallat davant Rulli quan ho tenia tot de cara han estat dues de les ocasions que podrien haver provocat l'empat abans del descans.
El Barça ha sortit molt més endollat a la segona. Els canvis de Rafinha per Iniesta i d'Arda Turan per Jordi Alba han donat un altre aire a l'equip: molta més fluïdesa i ocasions. Messi ha fallat una bona oportunitat quan es pensava que estava en fora de joc o Neymar amb un llançament de falta que ha sortit fregant el pal podrien haver fet el primer dels blaugranes. Aquesta dinàmica s'ha acabat i el Barça s'ha tornat a encallar. Passades errònies i poca concreció en les poques ocasions que han tingut han provocat que el gol d'Oyarzabal hagi estat suficient perquè els bascos s'enduguessin la victòria.
Continua la maledicció d'Anoeta i el Barça es complica la Lliga (1-0)
Un matiner gol d'Oyarzabal de cap dóna els tres punts a la Reial Societat | L'equip deixa escapar diverses ocasions i amb la derrota, l'Atlètic de Madrid s'acosta a només tres punts
ARA A PORTADA
Publicat el 09 d’abril de 2016 a les 20:20
Et pot interessar
-
Esports Un exjugador del Barça de 23 anys forçat a retirar-se per una cardiopatia
-
Esports El Barça pot rebre una dura sanció esportiva per a la pròxima Champions
-
Esports La Lliga que parla més català... i menys espanyol
-
Esports Reconeixen que l'anul·lació del penal de Julián Álvarez contra el Madrid va ser injust i reformulen la norma
-
Esports Primera venda del Barça en el mercat de fitxatges d'estiu
-
Esports Les dues víctimes dels vídeos sexuals demanen quatre anys de presó per a Raúl Asencio