El Barça no ha aconseguit trencar la mala ratxa que arrossega al camp de la Reial Societat, on fa nou anys que no guanya. Un matiner gol d'Oyarzabal de cap ha permès que els bascos es quedessin els punts a Anoeta. Amb aquesta derrota, els homes de Luis Enrique es compliquen la Lliga perquè Atlètic de Madrid i Reial Madrid s'acosten a només 3 i 4 punts respectivament quan semblava que la competició regular estava dada i beneïda.
L'únic gol del partit ha arribat ben d'hora. Al minut 5 de la primera meitat, una excel·lent centrada de Xabi Prieto i una encara millor rematada d'Oyarzabal han permès als bascos encetar el marcador. Després del gol, però, el Barça ha agafat el control del partit i, tot i que ha tingut algunes ocasions, el ritme lent i la insistència dels homes de Luis Enrique d'entrar pel mig i no per les bandes, han fet que el resultat no es mogués més durant els primers 45 minuts. Messi ha rematat alt i Arda Turan ha fallat davant Rulli quan ho tenia tot de cara han estat dues de les ocasions que podrien haver provocat l'empat abans del descans.
El Barça ha sortit molt més endollat a la segona. Els canvis de Rafinha per Iniesta i d'Arda Turan per Jordi Alba han donat un altre aire a l'equip: molta més fluïdesa i ocasions. Messi ha fallat una bona oportunitat quan es pensava que estava en fora de joc o Neymar amb un llançament de falta que ha sortit fregant el pal podrien haver fet el primer dels blaugranes. Aquesta dinàmica s'ha acabat i el Barça s'ha tornat a encallar. Passades errònies i poca concreció en les poques ocasions que han tingut han provocat que el gol d'Oyarzabal hagi estat suficient perquè els bascos s'enduguessin la victòria.
Continua la maledicció d'Anoeta i el Barça es complica la Lliga (1-0)
Un matiner gol d'Oyarzabal de cap dóna els tres punts a la Reial Societat | L'equip deixa escapar diverses ocasions i amb la derrota, l'Atlètic de Madrid s'acosta a només tres punts
ARA A PORTADA
-
El Govern demana que el Papa inclogui el català en la benedicció de la torre de la Sagrada Família Lluís Girona Boffi
-
Junts pressiona Illa perquè la benedicció de la torre de la Sagrada Família sigui en català Oriol March
-
«Els capellans heu d'anar vestits de capellans»: l'ordre d'Omella davant la visita del Papa Pep Martí i Vallverdú
-
-
Xoc frontal entre Feijóo i el Cercle: «Per què no es posa d’acord amb el PSOE?» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
09 d’abril de 2016 a
les 20:20
Et pot interessar
-
Esports
Enrique Riquelme acusa Florentino Pérez de «finançar el Barça»
-
Esports
Florentino assegura que Ayuso i Almeida faran «una normativa especial» perquè els concerts tornin al Bernabéu
-
Esports
Florentino Pérez va acusar Iberdrola i Villarejo d'intentar assassinar-lo «amb un virus o un accident»
-
Esports
Disturbis a França després de la final de la Champions: un mort, més de 400 detinguts i set policies ferits
-
Esports
«Visca el Barça i visca Catalunya»: Gordon, el nou fitxatge del Barça que parla català i és un apassionat de la lectura
-
Esports
El PSG de Luis Enrique guanya la segona Champions consecutiva davant l'Arsenal als penals
