Dani Alves ha estat denunciat per una agressió sexual en una discoteca de Barcelona. Segons explica el diari ABC a partir de fonts coneixedores del cas, els Mossos d'Esquadra han rebut la denúncia per uns fets que haurien ocorregut la matinada d'aquest divendres a la discoteca Sutton de la capital catalana.
Segons relata el mateix diari, la dona denunciant es va presentar a la comissaria de la policia catalana a Gràcia aquesta mateixa matinada per fer efectiva la denúncia, que seria per haver rebut tocaments de l'exjugador del Barça. La víctima assegura que el brasiler li hauria posat la mà per dins de la roba interior, fet que va fer que ella avisés a les seves amigues, que també van notificar els fets al personal de seguretats del local.
Va ser llavors quan el personal de la discoteca va activar el protocol contra agressions sexuals i van traslladar la dona a un espai segur envoltat de les seves amigues, mentre que també es va avisar als agents dels Mossos d'Esquadra. En arribar, Alves ja havia abandonat la discoteca. La dona va ser traslladada a un centre hospitalari per avaluar el seu estat mentre que la policia catalana manté oberta la investigació.
[plantillavirals]
Denuncien Dani Alves per una agressió sexual en una discoteca de Barcelona
Esports
Els fets s'haurien produït la matinada d'aquest divendres a la sala Sutton de la capital catalana
- Dani Alves, en un partit amb el Barça en la seva segona etapa -
- Europa Press
ARA A PORTADA
-
Societat Dos incendis simultanis posen a prova els Bombers en el pic de l'onada de calor Arnau Urgell i Vidal
-
Successos Estabilitzat l'incendi de Sant Quirze Safaja després de cremar un centenar d'hectàrees Pere Fontanals
-
Política «Match ball» per a l'amnistia: què hi ha en joc al TJUE? Bernat Surroca Albet | Oriol March
-
-
Publicat el
31 de desembre de 2022 a
les 15:28
Et pot interessar
-
Esports
I què vol dir ser francès?
-
Esports
Barcelona instal·larà una pantalla gegant per veure la final del Mundial
-
Esports
Uns lladres intenten robar a la casa de Lamine Yamal a Esplugues de Llobregat
-
Esports
Rajoy no demana disculpes per l'article racista: «Cal tenir bon humor»
-
Esports
El Govern celebra a les xarxes la classificació d’Espanya per a la final del Mundial
-
Esports
La FIFA prohibeix l'entrada d'estelades al partit entre Espanya i França del Mundial
