El Barça ja ha confirmat la nova data per a les eleccions: el 7 de març. Així ho ha decidit la junta gestora presidida per Carles Tusquets, en una reunió que ha acabat aquest dimarts a la tarda. La nova data és només dues setmanes abans de la primera convocatòria que havia fet Josep Maria Bartomeu en deixar el càrrec.
La pròrroga de les restriccions per la delicada situació sanitària a Catalunya va ser el cop definitiu a la celebració de les eleccions de l'entitat. El tancament perimetral per municipis era el principal obstacle, ja que a Catalunya només permetia votar els socis de Barcelona, Tarragona, Girona, Lleida i Tortosa.
El Govern es va oposar a permetre excepcions en la mobilitat per als socis el 24 de gener, qüestió que ha aixecat polseguera a la xarxa després que el Govern hagi anunciat que permetrà trencar el confinament municipal per anar a un míting de campanya. A l'espera de conèixer quines restriccions hi haurà el 7 de març, doncs, el vot per correu tindrà una importància cabdal en els comicis.
A les eleccions hi haurà tres candidats: Joan Laporta, Víctor Font i Toni Freixa. L'expresident parteix com a favorit després de presentar 10.257 signatures, molt per sobre de les 4.710 de Font i les 2.822 de Freixa.
[noticiadiari]2/214296[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/214261[/noticiadiari]
El Barça celebrarà les eleccions el 7 de març
La nova data és només dues setmanes abans de la primera convocatòria que havia fet Josep Maria Bartomeu
- El Camp Nou, durant un mosaic -
- FCB
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de gener de 2021 a
les 16:32
Et pot interessar
-
Esports
Osasuna 1-2 Barça: els blaugrana guanyen i seran campions de Lliga si el Madrid punxa al camp de l'Espanyol
-
Esports
Què ha de passar perquè el Barça guanyi la Lliga aquest cap de setmana i el Madrid li faci el passadís?
-
Esports
El club obrer que va formar Maradona i que va néixer en record dels màrtirs de Chicago
-
Esports
Leo Messi va intentar comprar dos equips catalans abans del Cornellà
-
Esports
Rua culer de 200 bicis per arribar a Oslo
-
Esports
L'Ajuntament afluixa i posarà gespa natural pel Sant Andreu i l'Europa
