We’re partnering with @Spotify to bring football and music together like you’ve never seen before
El Barça confirma l'acord de patrocini amb Spotify i el nou nom del Camp Nou
La plataforma de música es vincularà al club les pròximes quatre temporades com a patrocinador principal i l'estadi es dirà "Spotify Camp Nou"

- La residència d'Oliana, aquest divendres -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de març de 2022 a les 21:14
Actualitzat el 15 de març de 2022 a les 21:54
Després de setmanes de rumors i especulacions, el Barça ja ha fet oficial l'acord pel patrocini principal de la samarreta del primer equip de futbol. Serà la plataforma musical Spotify, en una operació en la qual la junta blaugrana ha treballat durant els últims mesos. Les xifres del contracte, que lliga les dues parts durant quatre temporades, encara no han transcendit, però rondaria els 280 milions d'euros, segons diversos mitjans. Així ho ha anunciat el club al seu compte de Twitter.
Et pot interessar
-
Esports Un exjugador del Barça entra a la llista de morosos d'Hisenda
-
Esports La dona del delegat del Reial Madrid podria ser la nova presidenta dels àrbitres
-
Esports Reconciliació entre Joan Laporta i Ronald Koeman: «Ho hem arreglat amb un cigaló»
-
Esports L'Athletic Club enceta la guerra contra el Barça: «Defensem allò que és nostre»
-
Esports Joan Laporta, Luis Enrique i Ernesto Valverde declararan com a testimonis del cas Negreira
-
Esports La Federació Espanyola destitueix tota la cúpula dels àrbitres després d'un any de polèmiques