We’re partnering with @Spotify to bring football and music together like you’ve never seen before
El Barça confirma l'acord de patrocini amb Spotify i el nou nom del Camp Nou
La plataforma de música es vincularà al club les pròximes quatre temporades com a patrocinador principal i l'estadi es dirà "Spotify Camp Nou"
- La residència d'Oliana, aquest divendres -
- ACN
- Un parc infantil precintat a Alcarràs, al Segrià. -
- ACN
- Barcelona Fase 2 -
- Adrià Costa
- Una professional atén un pacient a l'UCI pediàtrica de l'Hospital Vall d'Hebron. -
- ACN
- -
- Albert Alemany
- -
- David Zorrakino/Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de març de 2022 a les 21:14
Actualitzat el 15 de març de 2022 a les 21:54
Després de setmanes de rumors i especulacions, el Barça ja ha fet oficial l'acord pel patrocini principal de la samarreta del primer equip de futbol. Serà la plataforma musical Spotify, en una operació en la qual la junta blaugrana ha treballat durant els últims mesos. Les xifres del contracte, que lliga les dues parts durant quatre temporades, encara no han transcendit, però rondaria els 280 milions d'euros, segons diversos mitjans. Així ho ha anunciat el club al seu compte de Twitter.
Et pot interessar
-
Esports
Les tres claus de la nova mobilitat a l'entorn del Camp Nou en dia de partit
-
Esports
The Tyets, Figa Flawas i un servei d'honor misteriós: què es farà en el retorn del Barça al Camp Nou?
-
Esports
Joan Laporta publica el seu primer llibre: «Així hem salvat el Barça»
-
Esports
Catalunya guanya el partit solidari per Palestina a què han assistit més de 30.000 persones
-
Esports
Catalunya-Palestina: més enllà d'un miratge solidari?
-
Esports
Candidata al Mundial? Així seria la selecció catalana ideal
