We’re partnering with @Spotify to bring football and music together like you’ve never seen before
El Barça confirma l'acord de patrocini amb Spotify i el nou nom del Camp Nou
La plataforma de música es vincularà al club les pròximes quatre temporades com a patrocinador principal i l'estadi es dirà "Spotify Camp Nou"
- La residència d'Oliana, aquest divendres -
- ACN
- Un parc infantil precintat a Alcarràs, al Segrià. -
- ACN
- Barcelona Fase 2 -
- Adrià Costa
- Una professional atén un pacient a l'UCI pediàtrica de l'Hospital Vall d'Hebron. -
- ACN
- -
- Albert Alemany
- -
- David Zorrakino/Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de març de 2022 a les 21:14
Actualitzat el 15 de març de 2022 a les 21:54
Després de setmanes de rumors i especulacions, el Barça ja ha fet oficial l'acord pel patrocini principal de la samarreta del primer equip de futbol. Serà la plataforma musical Spotify, en una operació en la qual la junta blaugrana ha treballat durant els últims mesos. Les xifres del contracte, que lliga les dues parts durant quatre temporades, encara no han transcendit, però rondaria els 280 milions d'euros, segons diversos mitjans. Així ho ha anunciat el club al seu compte de Twitter.
Et pot interessar
-
Esports
Laporta es desfoga contra Florentino Pérez i el Reial Madrid: «Tenen un nyap de televisió que intoxica»
-
Esports
Tanca sobtadament el restaurant de Pep Guardiola després de set anys
-
Esports
El Gran Premi d'F1 ja no serà anual a Montmeló
-
Esports
El Barça - Maccabi Tel Aviv de bàsquet es jugarà a porta tancada al Palau Blaugrana
-
Esports
El debut del Barça a la Copa del Rei s'ajorna trenta minuts per motius de seguretat
-
Esports
Marc Ciria també fa el pas per presidir el Barça: «Tornarem a posar els socis com a legítims propietaris del club»
