We’re partnering with @Spotify to bring football and music together like you’ve never seen before
El Barça confirma l'acord de patrocini amb Spotify i el nou nom del Camp Nou
La plataforma de música es vincularà al club les pròximes quatre temporades com a patrocinador principal i l'estadi es dirà "Spotify Camp Nou"

- La residència d'Oliana, aquest divendres -
- ACN

- Un parc infantil precintat a Alcarràs, al Segrià. -
- ACN

- Barcelona Fase 2 -
- Adrià Costa

- Una professional atén un pacient a l'UCI pediàtrica de l'Hospital Vall d'Hebron. -
- ACN

- -
- Albert Alemany

- -
- David Zorrakino/Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de març de 2022 a les 21:14
Actualitzat el 15 de març de 2022 a les 21:54
Després de setmanes de rumors i especulacions, el Barça ja ha fet oficial l'acord pel patrocini principal de la samarreta del primer equip de futbol. Serà la plataforma musical Spotify, en una operació en la qual la junta blaugrana ha treballat durant els últims mesos. Les xifres del contracte, que lliga les dues parts durant quatre temporades, encara no han transcendit, però rondaria els 280 milions d'euros, segons diversos mitjans. Així ho ha anunciat el club al seu compte de Twitter.
Et pot interessar
-
Esports El Barça - PSG de Champions es jugarà a Montjuïc
-
Esports Dues aparicions de Rashford treuen les castanyes del foc al Barça en l'estrena a la Champions
-
Esports Aquest any, sí? El Barça arrenca la Champions sense Lamine Yamal
-
Esports Raúl Asencio haurà d'anar a judici per la difusió sense consentiment de vídeos amb contingut sexual
-
Esports Rosell i Bartomeu neguen haver subornat per guanyar: «Amb Messi i Piqué no havíem de pagar»
-
Esports Newcastle: futbol, cervesa i classe obrera