We’re partnering with @Spotify to bring football and music together like you’ve never seen before
El Barça confirma l'acord de patrocini amb Spotify i el nou nom del Camp Nou
La plataforma de música es vincularà al club les pròximes quatre temporades com a patrocinador principal i l'estadi es dirà "Spotify Camp Nou"

- La residència d'Oliana, aquest divendres -
- ACN
Ara a portada
Publicat el 15 de març de 2022 a les 21:14
Actualitzat el 15 de març de 2022 a les 21:54
Després de setmanes de rumors i especulacions, el Barça ja ha fet oficial l'acord pel patrocini principal de la samarreta del primer equip de futbol. Serà la plataforma musical Spotify, en una operació en la qual la junta blaugrana ha treballat durant els últims mesos. Les xifres del contracte, que lliga les dues parts durant quatre temporades, encara no han transcendit, però rondaria els 280 milions d'euros, segons diversos mitjans. Així ho ha anunciat el club al seu compte de Twitter.
Et pot interessar
-
Esports Error en les entrades de la final de la Copa: els culers reben entrades amb els cognoms i el DNI equivocats
-
Esports Un entrenador de bàsquet català porta la diada de Sant Jordi fins als Estats Units
-
Esports Dos exjugadors del Barça intentaran reflotar un club català
-
Esports El Barça recupera l’alegria i supera el Mallorca per la mínima