El Barça destrossa l'APOEL i Messi segueix sumant rècords (0-4)

Publicat el 25 de novembre de 2014 a les 21:36

Messi no para de batre rècords, aquest dimarts a la Champions. Foto: FC Barcelona


Messi ho ha tornat a fer. Un rècord menys per batre i un més per col·leccionar. Amb 27 anys ja és el màxim golejador de la Lliga de Campions amb 74 gols després de fer un altre hat-trick. El primer amb sort, el segon amb el seu instint d’assassí silenciós i el tercer empenyent la pilota des de l'àrea petita. D’aquesta manera, el crac argentí deixa enrere a Raúl, amb 71 gols, i Cristiano Ronaldo amb 70. 

El Barça, recordant a l’equip que va fulminar al Sevilla, ha sabut controlar la primera fase del partit fent valer el seu prestigi, però també amb una bona dosi de bon joc. L’onze de Luís Enrique ha estat sorprenent amb rotacions i algun canvi de posició, com el de Mascherano al mig del camp per donar descans a Busquets.

L’altre protagonista d’aquesta nit ha estat Suàrez. Avui, 25 de novembre, l’uruguaià s’ha estrenat en un partit oficial amb el Barça marcant un bon gol després d’un control brillant amb sotana inclosa. El partit ha quedat encarat i les ocasions s’han anat succeint durant els minuts posteriors. 

El Barça d’avui ha fet patxoca. Ha fet gaudir, ha tocat i s’ha divertit. A la segona part la superioritat absoluta ha seguit predominant. Ja amb tres a zero després del segon de Messi, Ter Stegen s’ha pogut lluir al minut 65 amb una bona aturada. Alves es perdrà l’últim partit, l’important, el del PSG, per acumulació de targetes. Rafinha, després de l'expulsió d'avui, tampoc hi podrà ser. Messi ha culminat el partit amb el seu hat-trick particular.

Amb aquesta victòria i amb la victòria del PSG contra l’Ajax, el Barça està obligat a guanyar a l’última jornada (10 de desembre) contra els francesos al Camp Nou per ser primer de grup i jugar la tornada de vuitens a casa.
 

VÍDEO: Els 71 gols de Leo Messi a la Lliga de Campions