El Barça femení ha passat aquest dissabte per damunt del C.D.Tacón, l'equip que ha comprat Florentino Pérez i que la temporada vinent es convertirà en Reial Madrid. Les blaugrana han culminat una excel·lent primera part, que ha acabat amb un contundent 4 a 0 gràcies als gols d'Alexia, Aitana, Mariona i un en pròpia porteria de Lucía Suárez.
A la represa, les de Lluís Cortés han seguit imposant el seu joc i han aconseguit ampliar el marcador per bé que les madrilenyes han marcat el 4 a 1 per mediació de Jessica al minut 53.
Tot i aquest gol, el Barça no s'ha posat nerviós i ha aconseguit superar la portera del Tacón quatre vegades més; Aitana, Graham i Hermoso en tres ocasions han posat el definitiu 9 a 1 que ha estat molt celebrat a la grada del camp Johan Cruyff.
El Barça femení destrossa l'equip de Florentino Pérez amb una golejada d'escàndol
Les de Lluís Cortés guanyen 9 a 1 al Tacón, el futur Reial Madrid
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de setembre de 2019 a les 17:52
Et pot interessar
-
Esports
S'esgota en mitja hora el peluix del Barça
-
Esports
Xavier Vilajoana, nou precandidat a la presidència del Barça: «El nostre Haaland és a la Masia»
-
Esports
Piqué es converteix en professor de Harvard per un dia
-
Esports
L'alcalde de Nova York es declara fan d'un futbolista català: «M'encanta»
-
Esports
El Chelsea, el club dels veterans de guerra britànics
-
Esports
Florentino Pérez posa en dubte els títols de l’època daurada del Barça
