Males notícies per al Barça. Alejandro Balde pateix una lesió al bíceps femoral de la cama esquerra, tal com ha informat el club aquest diumenge. El lateral es va haver de retirar del partit contra el Leganés i, amb aquest diagnòstic, es preveu que es perdi la tornada de la Lliga de Campions contra el Borussia Dortmund i la final de la Copa contra el Reial Madrid.
No és una lesió de llarga durada, però el calendari carregat del Barça i el moment clau de la temporada fan que la baixa sigui crítica. El català podria estar tres setmanes fora del terreny de joc i ara és el torn de Gerard Martín, que en la primera temporada com a jugador professional haurà de respondre a les exigències en escenaris de primer nivell.
Al seu torn, Balde ja va patir aquesta lesió, tot i que més greu i a l'altra cama, la temporada passada i va haver de passar per quiròfan. Així, es preveu que es perdi els partits esmentats i també els del Celta i el Mallorca de Lliga.