L'inesperat barri de Barcelona on els futbolistes del Barça es tallen els cabells

El César és un perruquer nascut a l'Equador que va fer-se un nom a partir de compartir la seva feina a les xarxes

  • El César tallant els cabells a Íñigo Martínez -
Publicat el 11 d’abril de 2025 a les 17:02
Actualitzat el 11 d’abril de 2025 a les 17:05

Lluny dels luxes habituals en ells, alguns futbolistes de la primera plantilla del Barça es tallen els cabells al barri de Sant Martí de Barcelona. Més concretament a la perruqueria CeacheÍñigo Martínez o Marc Casadó en són clients habituals.

L'encarregat de tallar-los els cabells és César Llamuca, nascut a l'Equador fa 30 anys i criat a Nou Barris des dels quatre. Fa deu anys que es dedica a la perruqueria i forma part de la cadena de barberies Ceache. Amb més de 150.000 seguidors a Instagram, ja és una cara coneguda en el sector.

En declaracions al programa Tot es mou, Llamuca va explicar que són els perruquers qui marquen l'estil dels futbolistes. Però quan aquests venen a la perruqueria "aprofiten per no parlar de futbol i fer que es relaxin".

Per les mans del César, també ha passat Kounde. I no només futbolistes, també ha tallat els cabells al conegut streamer Ibai Llanos.