El Camp Nou tornarà a tenir públic en els seus seients un any i mig després que la pandèmia obligués a jugar al futbol sense aficionats. Serà durant la disputa del 56è Trofeu Joan Gamper, que se celebrarà el 8 d'agost. La data també serà especial perquè, per primer cop en la història del trofeu, l'equip femení del club també tindrà l'oportunitat de guanyar la copa.
Així doncs, equips masculins i femenins del Barça s'enfrontaran a la Juventus de Torí. Les campiones d'Europa ho faran a les 18 hores de la tarda mentre que el combinat de Ronald Koeman ho farà a les 21.30 hores. En el cas de l'equip masculí, un dels principals atractius és l'enfrontament entre Leo Messi i Cristiano Ronaldo -si finalment opten per quedar-se a cadascun dels equips-.
Pel que fa al retorn del públic, serà amb un 20% de l'aforament, el que, segons ha confirmat el club, seran 19.869 espectadors. L'últim partit amb aficionats a l'estadi va ser el 7 de març de 2020, en un enfrontament de Lliga contra la Reial Societat. Des de llavors, els blaugranes han jugat a porta tancada. El dubte pendent de resoldre és si hi podrà haver públic pel retorn de les competicions oficials.
El Camp Nou tornarà a tenir públic un any i mig després
Per primer cop en la història dos equips femenins disputaran el trofeu Joan Gamper
- Leo Messi i Cristiano Ronaldo | Europa Press -
- | Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de juliol de 2021 a
les 18:15
Actualitzat el
23 de juliol de 2021 a les
18:37
Et pot interessar
-
Esports
La Fórmula 1 seguirà a Catalunya, però en anys alterns
-
Esports
«Els socis són molt més intel·ligents del que Laporta es pensa»
-
Esports
Un penal escandalós a favor del Madrid bat un rècord històric
-
Esports
El Barça i la senyera: dotze capítols d'una història compartida
-
Esports
El Barça treu el nom del president Josep Sunyol de la llotja del Camp Nou
-
Esports
Així ha mort la Superlliga, el gran fracàs de Florentino Pérez
