Escàndol al món del futbol. Tal com ha revelat el diari As, l'exfutbolista del Celta, Hugo Mallo, actualment a les files de l'Internacional del Brasil, ha estat acusat d'abús sexual abans del partit que va enfrontar el seu anterior equip amb l'Espanyol. La víctima és, ni més ni menys, que la treballadora que aleshores feia de mascota dels blanc-i-blaus.
Els fets haurien ocorregut el passat 24 d'abril de 2019 a la gespa de l'estadi de Cornellà-El Prat només acabar el típic passamà entre els 22 futbolistes. La denúncia, sempre segons explica el citat mitjà, s'hauria interposat justament l'endemà, dia 25, als Mossos d'Esquadra. En ella, la víctima denuncia que l'esportista li havia introduït les mans sota la disfressa per fer-li "tocaments als pits".
Més concretament, en l'escrit es descriu com quan Mallo va arribar a l'altura de les mascotes, "al periquito li va donar mà com es fa habitualment, però quan va arribar a la dona que en aquest moment estava fent de periquita, va introduir les mans sota la disfressa, li va agafar els pits i va començar a fer moviments".
Per aquests fets, el pròxim 11 de juliol, l'excapità del Celta, de 32 anys, passarà per un judici oral per presumpte delicte sexual al jutjat penal 19 de Barcelona. Tant l'acusació com la Fiscalia han coincidit a demanar una pena de dos anys de multa per a Mallo.
[plantillavirals]
El futbolista Hugo Mallo, acusat d'abús sexual a la treballadora que feia de mascota de l'Espanyol
Tant l'acusació com la Fiscalia demanen per a l'excapità del Celta dos anys de multa per tocar els pits a la víctima a la gespa de l'estadi de Cornellà-El Prat

- La periquita de l'Espanyol, en imatge d'arxiu -
- Agències
ARA A PORTADA
-
La conferència de presidents, un camp de batalla que certifica la poca cultura federal de l'Estat Bernat Surroca Albet
-
El PP portarà a la conferència de presidents una esmena a la totalitat contra el «cupo independentista» Redacció
-
«Una pèrdua irreparable»: clam dels exconsellers de Cultura contra el trasllat de les obres de Sixena Lluís Girona Boffi
-
Leire Díez, sobre l'operació Catalunya: «No hi ha prou causes obertes amb la informació existent» Lluís Girona Boffi
-
La Sindicatura de Comptes s'enfronta als exalts càrrecs que critiquen l'informe sobre la DGAIA : «Son fets objectius» Sara Escalera
Publicat el 30 de gener de 2024 a les 20:36
Et pot interessar
-
Esports Un exjugador del Barça de 23 anys forçat a retirar-se per una cardiopatia
-
Esports El Barça pot rebre una dura sanció esportiva per a la pròxima Champions
-
Esports La Lliga que parla més català... i menys espanyol
-
Esports Reconeixen que l'anul·lació del penal de Julián Álvarez contra el Madrid va ser injust i reformulen la norma
-
Esports Primera venda del Barça en el mercat de fitxatges d'estiu
-
Esports Les dues víctimes dels vídeos sexuals demanen quatre anys de presó per a Raúl Asencio