El Reial Madrid tindrà un equip femení que jugarà a Primera Divisió la temporada 2019-2020. El club presidit per Florentino Pérez fa un pas endavant i adquirirà la llicència del Club Deportivo Tacón, nascut al 2014, per uns 400.000 euros, segons avança El Mundo.
Està previst que aquesta decisió tiri endavant després de la reunió i l'aprovació per part de la junta directiva del club blanc que se celebrarà la setmana que ve.
L'equip entrenarà i jugarà a la ciutat esportiva de Valdebebas i el seu entrenador serà, David Aznar, el tècnic que ha aconseguit l'ascens amb el Club Deportivo Tacón a la Primera Divisió, que actualment es diu Liga Iberdrola.
El Reial Madrid tindrà un equip de futbol femení
Esports
El club presidit per Florentino Pérez comprarà la llicència al Club Deportivo Tacón
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de juny de 2019 a
les 17:00
Et pot interessar
-
Esports
Barcelona instal·larà 35 fonts d'aigua durant el Tour de França
-
Esports
Joan Laporta sobre les denúncies del Reial Madrid pel cas Negreira: «Volen desviar el tema del seu model de propietat»
-
Esports
Andreas Christensen renova amb el Barça fins al 2028
-
Esports
Lebron James marxa de LA Lakers
-
Esports
El Barça traspassa Ansu Fati al Mònaco
-
Esports
Discurs emotiu i amb consciència de classe de Gustavo Alfaro, seleccionador del Paraguai, després d'eliminar a Alemanya
